Centrale deurvergrendeling werkt niet
Stapgast
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 15 oktober 2013 03:46 PM

Hallo allemaal, sinds gisteren een Citroen Xsara Break aangeschaft uit 2000. Probleem met de vergrendeling schijnt veel voor te komen maar is uiteraard voor mij nieuw omdat ik nog nooit Citroen heb gereden.
Bij gebruikmaking van de afstandbediening of de sleutel direct in het slot van de deur steken gaan de deuren op slot en direct weer open. De achterklep gaat helemaal niet op slot, wat ik ook probeer. Handmatig kan ik de portieren wel op slot doen maar is uiteraard niet optimaal.

Ik heb al geprobeerd om contact te maken en daarbij 10 seconden het knopje voor locken van portieren in te houden, maar dit heeft geen resultaat. Wat zijn er voor mij nog meer voor opties?

groeten,
Ron

Profiel  

Vert
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 232

Gepost: 15 oktober 2013 06:32 PM
  [ # 1 ]

ff zoekfunctie gebruiken heb er al eens topic voor gemaakt ligt waarschijnlijk aan kabel die in kabelboom in portier zit en dat die op springen staat… nice day

Profiel  

Stapgast
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 15 oktober 2013 06:43 PM
  [ # 2 ]

Dat zou misschien wel eens kunnen. Als ik namelijk de overige drie portieren of de achterklep open met contact aan dan wordt dit aangegeven op het display, echter gebeurt er niets als ik het portier aan de bestuurderskant open. Ik kan dit portier ook met de sleutel afsluiten, maar dan blijft de rest open.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook