Lekkage via portierdeur C4GP (rubbers)
RuudB1976
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 15 oktober 2013 11:42 PM

Ik heb vorig jaar een C4GP gekocht uit 2011. Na een flinke hoosbui bemerkte ik dat het water via de bovenkant van een portierdeur tussen de rubbers doordruppelde. Ik ben toen naar de garage gegaan die de deur wat versteld heeft. Daarna geen last meer gehad tot de code oranje van afgelopen weekend. Hetzelfde euvel bij een deur die aan de windzijde stond.

Ik kan geen soortgelijke klachten vinden bij dit type via de zoekfunctie. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?

Alvast bedankt!

Profiel  

MrOlafk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83

- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi lumiere
Gepost: 16 oktober 2013 01:49 PM
  [ # 1 ]

Beste Ruud, dit topic is al vaker langsgeweest: zie http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/217463/

Ik heb er ook nog steeds last van, bij regen blijft er water in de portieren staan en hoor je het klotsen als je optrekt. Opties zijn de rubbers lostrekken of extra gaten boren in de portieren. Zie het eerdere topic hiervoor. Ikzelf heb beide oplossingen nog niet doorgevoerd, vraag me af of het middel niet erger is dan de kwaal. Volgens mij moeten veel meer picasso-rijders hier last van hebben, maar wellicht heeft niet iedereen het in de gaten. Krijgen we over een aantal jaren massaal last van doorgerotte portieren Sad

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook