wat zou ik graag dit blokje in m’n bx16v willen lepelen….......zucht
en de 4x4 eronder. al meende ik mij te herinderen dat het met 200PK ophoud !! ipv 220PK
Te Koop Peugeot 405 T16 4x4
Bj 1994
Apk Tot Juni 2005
Blauw Metallic
Airco
Lederen Interieur
2.0 16v Met Turbo/220 Pk
Zeer Zeldzame Uitvoering Slecht’s 4 In Nederland
Alle Denkbare Opties Met Bijv Vaste Telefoon
Auto Verkeerd In Technische Nieuwe Staat!
Net Een Nieuwe Versnellingsbak Met Toebehoren
130.000 Km Op Teller Maar Op De Motor -70.000
Dit Ivm Vervangen Motor Vanuit Fabrieks Garantie.
Hiervan Zijn De Bonnen Aanwezig!
+alle Bonnen Van De Geschiedenis Van De Auto Zijn Aantoonbaar.
Kijk Verder Voor Nieuws Van Deze Auto Op http://Www.autoweek.nl
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Volgens mij staat er in Bolsward bij Stoebo nog een 4x4 BX ...
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Volgens mij staat er in Bolsward bij Stoebo nog een 4x4 BX ...
klopt een GTI 4x4 voor bij “z’n collectie”
verder nog een GS, CX en een EEND
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
1 Eend maar ? Goh, dan zag ik zeker dubbel (meer dan dubbel ).
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
- C5 Break 2.0-16V
Er staan echt meer Eenden hoor ! Minimaal 2 bestelEenden en een Eend ouwe rubbelkap. Allen uit Frankrijk geloof ik en er missen wat onderdeeltjes van af. Het zou ook kunnen dat er op z’n parkeerterrein nog 1 of 2 Eenden staan.
al kan je natuurlijk bij een turbo moter de ecu-chip behoorlijk wat opwaderen
220 PK is zeker mogelijk (zal wel zo zijn )
echt een gave auto zo’n 405 M/T16 4x4
Als ik het geld had
:69
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
de 405 T16 levert standaard 200 pk, maar kan door verhogen van de turbodruk kortstondig 220 pk leveren.
Dit is van binnen uit te regelen.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
lekker veel paardekracht :coolrol
- C5 Break 2.0-16V
Lelijke Eend schreef:Er staan echt meer Eenden hoor ! Minimaal 2 bestelEenden en een Eend ouwe rubbelkap. Allen uit Frankrijk geloof ik en er missen wat onderdeeltjes van af. Het zou ook kunnen dat er op z’n parkeerterrein nog 1 of 2 Eenden staan.
Oh ja klopt idd die staan er ook nog. Die heeft hij gekocht in Frankrijk om ze op te knappen maar hij heeft er eigenlijk geen tijd voor
Peter
PHoskam schreef:de 405 T16 levert standaard 200 pk, maar kan door verhogen van de turbodruk kortstondig 220 pk leveren.
Dit is van binnen uit te regelen.
Leuk dat een zelfbouwer met een 205 1.9 MI16 Turbo al 260 pk haalt met 0.8 bar turbodruk. Dus nog best tammetjes idd, zal wel gebouwd zijn op levensduur.
Maar goed, ik vind het echt doodzonde om een goede 405 T16 te slopen voor de motor, ook al zou deze in een Citroen gaan.
Groet,
Marten
En als ik dit blok erinlepel
BMW 3-SERIE M3 3.6 ALPINA B6
Bouwjaar 09-1987
Km stand 97.000
Brandstof Benzine
Motorinhoud 3600 cc
Vermogen 360 pk
Peteryed schreef:Lelijke Eend schreef:Er staan echt meer Eenden hoor ! Minimaal 2 bestelEenden en een Eend ouwe rubbelkap. Allen uit Frankrijk geloof ik en er missen wat onderdeeltjes van af. Het zou ook kunnen dat er op z’n parkeerterrein nog 1 of 2 Eenden staan.
Oh ja klopt idd die staan er ook nog. Die heeft hij gekocht in Frankrijk om ze op te knappen maar hij heeft er eigenlijk geen tijd voor
Peter
Vanmiddag heb ik even gekeken: 1 ribbelkap, 1 beteller, 1 in aanbouw, 1 voor de deur (te koop).
Maat van me heeft een 309 met een Turbo-blok. Das ook dezelfde 1.9 gti motor. Die zijn turbo-druk staat nu op 1.1 bar en hij rijdt als een beest
Because weight is just a waste of Fun