Hoi, hoi,
ik ben Rik, 42j en woon in België.
De laatste weken ben ik een verwoed lezer geworden van dit forum, omdat ik binnenkort eigenaar ga worden van een Citroën CX. Mijn eerste CX, maar zeker niet mijn eerste Citroën.
Ik heb reeds in mijn bezit gehad (en ook veel mee gereden) 2x BX, 2x Xantia, 1x Xm, 1x C35 camper, en reeds 2x Dyane. Enkel de camper heb ik nog, maar momenteel ben ik ook bezig met de restauratie van mijn derde Dyane. Deze is al zo goed als af, enkel het spuitwerk en dan de afwerking dienen nog te gebeuren. Aangezien het hiervoor toch aanzienlijk warmer moet zijn (zelf doen in garage), ligt dit project nu stil tot de lente weer in het land is.
Nu heb ik mij een CX 2,5 diesel gekocht van ‘88, een familiale. Er is wel nog wat werk aan, dus de komende weken zal ik mij weer niet vervelen. Het is niet de mooiste, heeft hier en daar een klein deukje en een iets grotere in de rechter deur, maar dat maakt de pret er niet minder om.
Ik weet dat jullie graag foto’s zien, maar hiervoor zullen jullie moeten wachten totdat ik de wagen in mijn bezit heb. Zaterdag ga ik haar normaal gezien ophalen.
Ik kijk er al naar uit.
Ongetwijfeld zal ik nog wel vragen hebben, maar die lezen jullie later wel.
Groetjes.
Rik
Van harte welkom hier Rik
Hier is veel kennis dus je vragen zullen beslist veel antwoorden geven.
Groetjes Harry
Hartelijk welkom op dit leuke forum…..we gaan steeds vaker internationaal?.... leuk…veel plezier hier….