Nope. Het was me allemaal toch te vaag.
@afterboy, PB!
Deze kwam ik een tijd terug ook al tegen, nu staat hij weer bovenaan. (saxo alert)
Ik vind het een erg leuke auto. Airco (vast niet werkend), 1.6i, open dak en mooie bekleding. Wel een 1.6 maar geen VTR/VTS.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m763234039-citroen-saxo-1-6i-vtl-airco-en-stuurbekrachtiging-bj-1996.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Echter wat is er mis mee als hij er al een tijdje opstaat en laatste tenaamstelling eind 2012 is..
Totaal aantal Berichten: 752
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Ik kan je op die laatste vragen geen antwoord geven, dat zal je toch echt aan de verkoper moeten vragen.
Wel lijkt de motorkap een iets andere kleur te hebben en zou ik bij de Saxo extra allert zijn op roest.
Geniet in ieder geval van je zoektocht, dat is misschien nog wel leuker dan het vinden
Totaal aantal Berichten: 103
- C4 (2004-heden) 1.6 16v Ligne Ambiance
- Xsara 1.4I Berline
- Xsara 1.4 hdi ligne pestige
Hoi, alle auto’s hebben een lange ten naam stelling bij deze dealer. Is het niet wanneer deze van eigenaar veranderd en niet in de bedrijfsvoorraad. meeste zouden dan twee jaar op voorraad staan. lijkt mij ook niet best.
C4 1.6 16v Ligne Ambiance, Xsara 1.4hdi Prestige 2004, Xsara 1.4i Prestige 2001, Xsara 1.4i Prestige 1999, ZX 1.6i Tonic, BX 1.4, AX 1.1.
Daar knapt geen enkele auto van op….............
Peter
Ik had vandaag gebeld met wat specifieke vragen. Morgen bel ik hem terug en zal ik hem gelijk vragen hoe dat zit..
Ik had vandaag gebeld met wat specifieke vragen. Morgen bel ik hem terug en zal ik hem gelijk vragen hoe dat zit..
Die Saxo is een uitleenauto, rijd nog ongeveer 200 kilometer per week.
Als die auto een jaar is gebruikt als uitleenauto heb ik er al geen interresse meer in.
Gaat lekker Bart…............je komt er vast wel eentje tegen….
Peter
Zeker!
Ik ben ook best wel kieskeurig. Je kunt je geld immers maar een keer uitgeven.
Je hebt helemaal gelijk….....net als je denkt dat je niets vindt….dan zul je zien dat je een mooie hebt gevonden….
Succes
pETER
En toen kwam deze; http://link.marktplaats.nl/764197017 voorbij. Vrijdag kijken als hij dan nog niet weg is.
De aanhouder wint…....ziet er netjes uit op de foto’s….....
Peter
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Foto’s zijn veel te slecht om dat te kunnen zien.
Niet om negatief te zijn, maar ik vermoed dat het tegenvalt…
Hmm, mij eigelijk ook. ‘t is praktisch om de hoek dus kijken kan altijd.
Dan is er deze;
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m763859783-citroen-xsara-1-6-i-16v-2001-blauw.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Echter lijkt het erop dat de achteras de beste tijd gehad heeft..
Goed, morgenvroeg dus kijken bij die blauwe uit Hilversum. We zullen het gaan zien..
Nog eens hard na zitten denken over een Saxo. En alleen qua veiligheid moet je eigenlijk al een Xsara willen. Saxo is een van de onveiligste auto’s uit zijn tijd (2000).
Dan liever paar tientjes extra per maand..
Of is dat stiekem gewoon een excuus dat ik echt een Xsara wil?