andere motor in berlingo 1
wammer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 27 oktober 2004 09:42 PM

Bij een bedrijf hier in de buurt heeft mijn vader een groene Xsara gezien. Nu rijden we nog een Xantia berline uit 1997. Over het algemeen hebben we nooit problemen met de auto gehad. Maar is dat bij een Xsara ook? Dus heb ik een paar vragen.

1
Hoe verhoud zich de 1.6 90 pk motor zich icm de break? Het gewicht ligt zo rond de 1000 kg. Aan de specs op internet te zien moeten we wel rekening hoduen met een top van 180 km/h en een acceleratie van 0-100 in 13,5 sec. Op zich wordt er niet gerost met de wagen.

2
Hoe is de draaicircel? Die van de Xantia was namelijk erg groot en vooral in parkeergarage’s erg onhandig.

3
Hoe zijn de stoelen? We hebben maar een korte rit gemaakt en konden dus de ware kwalitiet niet achterhalen. Wel zie ik dat op de bestuurdersstoel geen hoogteverstelling zit. Laat staan een lendesteun.

4
Wordt of beter gezegd werd de Xsara break ook bij Heuliez gebouwd?

5
Zijn er zaken die snel stuk gaan? En waar moeten we het bij de aankoop zeker op aansturen? Wel hebben we garantie!

Dit zijn zo’n beetje de vragen die ik nu heb. Tis voor mij al laat….morgen zal ik er nog meer hebben.

Nog even over de wagen zelf.

Link naar de advertentie

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook