Sinds 1,5 jaar heeft mijn vrouw een Saxo uit 2000 en daar moeten nu dringend wat kleine dingen in aangepakt worden. Aangezien ik zelf nog wel iets kan besloten om er zelf maar tijd in te stoppen.
Nu kan ik echter nergens een nieuw deurrubber vinden voor het linkervoorportier (5 deurs). Mister Auto heeft ze niet en kan ook via Google zo niks vinden.
Iemand toevallig bekend met een leverancier of een onderdeelnummer? Dan moet het allemaal goed gaan komen.
Geen Citroën meer
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
gewoon een demontage(sloop) bedrijf in je buurt zoeken, en daar even een goede deurrubber zoeken, van auto,s ouder dan 10jaar, moet je gewoon op zoek gaan naar 2hands onderdelen, anders wordt je auto een duur geintje, en zal je zien ben je klaar duikt er een in je auto, en mag je blij zijn dat je ingelgd geld terug krijgt, dit geld echter niet voor, slijtage onderdelen van het reguliere onderhoud, o,a bougies banden remmen filters, deze moet je nieuw vervangen, maar bv uitlaat startmoter bobineblok, en ophang onderdelen zijn genoeg verkrijgbaar, bij demontage bedrijven. het enige is je moet handig wezen, en gereedschap hebben.anders loop je leeg, financieel gezien.