Ik heb eigenlijk altijd het licht aan. Wist helaas niet dat mistlichten zo erg verblindend waren, dacht dat het wel meeviel.
Maar niet meer doen dan.
Totaal aantal Berichten: 27883
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zo gek is dat niet eens, in sommige landen zelfs verplicht.
Met dit zonnige weer hebben veel mensen een zonnebril op. Als jij dan in de schaduw rijdt dan kan het zomaar zijn dat je met dimlicht aan eerder te zien ben want daar val je helemaal weg.
Op de snelweg wellicht wat minder van toepassing. Maar als je tunnels tegen komt ken je ze ook net zo goed aan laten.
- CX 25 GTi Turbo 2
Bart1989 schreef:Ik heb eigenlijk altijd het licht aan. Wist helaas niet dat mistlichten zo erg verblindend waren, dacht dat het wel meeviel.
Maar niet meer doen dan.
Ik had vanmorgen nog zo’n VW Caddy achter me. Die voerde ook mistlicht ipv dimlicht. Blijft toch hinderlijk in de spiegel.
Totaal aantal Berichten: 5462
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Altijd verlichting aan.. Het is een soort Autisme geworden..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Je bedoelt waarschijnlijk automatisme…
- CX 25 GTi Turbo 2
Lief zijn voor elkaar!
Ik heb een middenarmsteun gevonden! Het is een ‘‘luxe’’ met leer beklede versie, hij is wat gehavend dus heeft even wat liefde nodig.
Hij was nouja, niet bepaald duur dus ik ben helemaal blij!
Moet hem alleen binnenkort nog even een keer ophalen…
De armsteunen vlogen mij ineens om de oren!
Plots had ik zo’n andere gevonden die uit deze; http://link.marktplaats.nl/m818344249 auto komt. Wat een machtige bonk plastic is het. Kei en keihard deze armsteun..
Die andere haal ik misschien volgende week zondag nog op, afhankelijk van de staat van de armsteun heb ik denk ik liever die erin…
Is het trouwens normaal dat je soms de klepjes lekker hoort tikken? Ik word helemaal neurotisch als ik geluidjes hoor die anders zijn dan een zacht lopende motor…
Bij http://www.colourlock.nl kun je een reparatie set voor leer bestelen heb ik ook gedaan voor mijn lederen stuur,die is weer zo goed als nieuw misschien iets voor je lederen armsteun ..
Totaal aantal Berichten: 5462
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Bart als je er een over heb…..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Tja, en dan vraag ik me iets af..
Vanavond was ik met de Visa bezig en aangezien daar de accu inmiddels van leeg is staat de Xsara er naast te draaien voor stroom. Hij loopt dan zo’n kwartiertje stationair met de airco uit. Je zou toch denken dat de fan een keer aan moet slaan? De meter stond net onder de 90 en deze liep langzaam door tot boven de 90 (1 mm) met was extra gas erbij. Toen had hij toch allang een keer aan moeten slaan?
Op het moment dan ik de airco aanzette sloeg de fan direct aan en zakte de meter naar normaal. Als ik dan de airco weer uitzet blijft de fan wel draaien.
- CX 25 GTi Turbo 2
Even in de gaten houden.
Bij airco draait de fan altijd, zelfs als je de motor net gestart heb, dus dat is logisch.
Eigenlijk heb ik het idee dat de fan niet zo vaak aanslaat bij stationairloop. Dat is bij mijn CX bijvoorbeeld veel vaker het geval dan bij de Xsara.
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zeker niet als ook de kap open staat.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 25 GTi Turbo 2
De olietemp loopt ook enorm terug als je stil staat. Op de snelweg loopt die gerust richting de 140 graden. Rijdt je daarna weer rustig dan zakt het vrij snel terug naar 100 a 110.
Op 1 of andere manier is de koeling vrij goed denk ik dan maar.
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dat de olietemperatuur alleen onder belasting oploopt is natuurlijk inherent aan de manier van koelen, maar dat is misschien een wat heel erg technische beschouwing voor in dit topic
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!