Hallo,
Ik heb een probleem met het afspelen van een audioboek.
eMyway (DS3 van 2013)pakt de titels wel en lijkt voor te bereiden op afspelen…..geeft aan 1/17 ...2/17…3/17 enz en geeft de hoofdstuk titels. Maar 15 minuten later is er nog niets? eMyway blijft door de hoofdstukken gaan met laden?
USB is FAT32.
Minder dan 20 characters per titel.
Totaal 115 MB
Bestanden zijn MP3
Heb gebeld met klantenservice…. maar zij weten het niet en zeggen dat het kan lggen of op USB, of de bestanden….
Ik heb twee USB sticks geprobeerd en de bestanden op verschillende media af te spelen. Alles lukt, behalve op eMyway.
Heeft iemand anders ervaringen met audioboeken afspelen in de auto via USB? Of Dit soort probleem?
Bedankt!
Totaal aantal Berichten: 10
- (Grand) C4 Picasso e-HDi 115 Business
- C1 50KW AMBIANCE
Ik heb een zelfde probleem. Ik heb geen e-myway, maar het e-touch systeem (op de nieuwe C4 Grand Picasso).
Op een stickje staan verschillene mappen, met steeds een ander ambum. Sommige albums speelt ie wel af, van andere laat ie alleen de titels van de nummers zien (ze scrollen voorbij) maar afspelen homaar.
Ik ben allerlei zaken aan het proberen maar heb de clue nog niet gevonden.
Totaal aantal Berichten: 10
- (Grand) C4 Picasso e-HDi 115 Business
- C1 50KW AMBIANCE
Zoals ik al schreef, ben ik van alles aan het proberen. Het leek erop dat de albums die niet afspeelden door mij zelf waren geript, van CD’s. Ik heb die zelfde albums gedownload, en nu blijken ze wel af te spelen. Het zit dus toch kennelijk in het formaat van de files. De speler is erg kieskeurig!
Maar wat het precies is weet ik nog niet.