Peilstok ZPJ V6 12 kleps
JanSr
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 23 januari 2014 02:37 PM
Vanwege een lekke koppakking wordt de motor uit mijn Break Type II vervangen.
De ruilmotor is van een Type I.
Nu blijkt dat die een langere peilstok heeft dan Type II.
Peilbuis verzetten werkt niet vanwege andere bevestigingspunten.
De korte meet 53 cm tussen kraag en puntje.
Hoe lang is de lange? (dan kan ik de korte een stukje verlengen).
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
par eXeMple!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 24 januari 2014 01:58 PM
[ # 1 ]
Ik zal vanavond even meten.
par eXeMple!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 25 januari 2014 11:00 AM
[ # 2 ]
68,5 cm is de peilstok in mijn type 1.
Zo veel verschil?
JanSr
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 25 januari 2014 11:18 AM
[ # 3 ]
Zou kunnen. De korte loopt rechtstreeks van de aansluiting op het blok naar midden achter de radiator.
De lange via een wijde bocht naar de hoek van het kleppendeksel aan de passagierszijde.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop