Totaal aantal Berichten: 1802
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Aangezien ik geen idee heb waar dit topic, dat allerlei modellen omvat, het best geplaatst kan worden doe ik het maar hier.
Zoals sommigen die de gespot-topics bijhouden wellicht hebben gelezen, heeft een vriend van me een aantal maanden stage gelopen in China, in Suzhou om precies te zijn. Aangezien hij bekend is met mijn fascinatie voor zowel het merk Citroën als met speciale auto’s (waarmee ik in dit geval auto’s bedoel die we in Nederland niet kennen) heeft hij af en toe al foto’s doorgestuurd van Chinese Citroënmodellen die hier niet bekend zijn.
In de laatste week had hij het briljante idee om eens de lokale Citroën-dealer te bezoeken en daar wat informatie voor me te verzamelen. Hij heeft flink in de rondte lopen klikken met zijn camera om een beeld te geven van de aanwezige auto’s en promotie. Ook heeft hij zijn handjes laten wapperen en een stapel folders meegegraaid. Allerlei soorten en maten, de daar gefacelifte C5, de C4L, de C-Elysée, C4 Aircross, C-Quatre (Cross) en C2 (die in feite een Peugeot 206 is). Ook een flyertje met geschiedenis van Citroën en een krantje en tijdschrift van de importeur (of zoiets, ik kan het niet lezen ) lagen voor het grijpen. Lijkt me vrij bijzonder om hier te hebben. Maar het is vooral heel aardig van hem dat hij bagagegewicht opofferde aan mijn hobby, in plaats van een lading souvenirs of goedkope elektronica mee te nemen.
Alle foto’s zijn HIER te vinden, hieronder enkele voorbeeldjes. Ik zal de foto’s van eerdere spots toevoegen aan dezelfde map.
Citroën Suzhou 2014 by MilanWH, on Flickr
Leuk! Bedankt voor dit kijkje in de Chinese keuken (daar kom je normaal niet binnen )
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!