Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Ik ga deze zomer het eens proberen met plastidip.
Moet te doen zijn denk ik?
Weet er iemand zo of er ook verschillende kleuren/thema’s in te stellen zijn voor de interface van de touchscreen?
Ben ik nog nergens tegen gekomen. Ook niet in de digitale handleiding (of ik heb er overheen gelezen).
Kan volgens mij niet. In de bv. C4 Grand Picasso wel.
Vandaag tijdens een rit over de afsluitdijk er achter gekomen dat de Cactus geen melding maakt van een ruitensproeier reservoir dat bijna leeg is. Midden op de dijk is ie dus leeg en met zout water dat over de dijk waait wordt je ruit in no time bijna matglas. In het vervolg maar een keer per maand het reservoir controleren en zonodig bijvullen…..
Totaal aantal Berichten: 6499
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een auto heb gehad met een dergelijke feature.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Onze toch niet al te luxe astra uit 2004 deed dat wel. Eerst vond ik dat een verevelende eigenschap maar nu mis ik hem toch wel
Tja de cactus is ontwikkelt voor laag gewicht en budget vriendelijk..
Dus alles wat er niet op zit, spaart gewicht en kosten!!
Totaal aantal Berichten: 1807
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Precies budget auto , daar ga je een onzinnige opties in plaatsen ...
Geld en gewicht !!!
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Ik vind het geen ramp dat het er niet op zit, ik kwam er alleen op een vervelend moment achter dat het er niet op zit.
Voor de rest moet ik zeggen dat hij redelijk goed op de weg ligt bij deze windsnelheden, zelfs met twee fietsen achterop.
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 12-04-2007
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi100 Shine
- BX BX GTi 16v
Mijn vorige XM en C5 hadden die feature toch wel. Erg handig. Aangezien de C4 Cactus ook nog een kleiner tankje heeft voor vloeistof ivm gewicht, zou een paar euro voor zo’n sensor toch ook een welkome aanvulling voor het veiligheidspakket zijn.
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
konajra schreef:Voor de rest moet ik zeggen dat hij redelijk goed op de weg ligt bij deze windsnelheden, zelfs met twee fietsen achterop.
Ohh…. In de autoweek van deze week las ik dat hij windgevoelig was? Op 1 van de 1e bladzijden “De week van ......”
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Kahbouter schreef:Mijn vorige XM en C5 hadden die feature toch wel. Erg handig. Aangezien de C4 Cactus ook nog een kleiner tankje heeft voor vloeistof ivm gewicht, zou een paar euro voor zo’n sensor toch ook een welkome aanvulling voor het veiligheidspakket zijn.
Maar een Cactus verbruikt weer minder vloeistof gezien de efficiëntere manier van sproeien
Mensen zijn gewoon verwend.
Mijn zoon heeft zijn rijbewijs en heb hem een saxo gekocht.
Wat leer je zo’n jongen aan.
Regelmatig olie peilen, ruitensproeier tankje nakijken, bandenspanning,etc.
Wi zijn zo verwend dat we overal meldingen voor moeten krijgen…
Toen ik vorige week stond te tanken, stond er een 2CV naast me. De bestuurder was een ouder dame die vroeg of ze de airbumps van mijn Cactus aan mocht raken. Natuurlijk mocht dat. Ze vond ze harder dan ze verwacht had.
Bij geen van mijn vorige auto’s heb ik ooit de vraag gehad of de auto aangeraakt mocht worden.
TRSarno schreef:konajra schreef:Voor de rest moet ik zeggen dat hij redelijk goed op de weg ligt bij deze windsnelheden, zelfs met twee fietsen achterop.
Ohh…. In de autoweek van deze week las ik dat hij windgevoelig was? Op 1 van de 1e bladzijden “De week van ......”
Ik zeg niet dat ie als een blok op de weg ligt, maar ik had gisteren met de storm op de afsluitdijk het erger verwacht.