gefeliciteerd , mooie kleur he
P4Tricky schreef:
Gefeliciteerd !
Wat voor wielen zitten eronder ? standaard ?
C4 Cactus Hello Yellow VTI 82
Totaal aantal Berichten: 133
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Moge je er veel plezier aan beleven.
Mijne is in juli al een jaartje oud
Gefeliciteerd met je nieuwe Cactus. Aparte velgen zitten er onder.
Maar waar heb ik die vorm van dat kruis meer gezien? Zo’n Duits kruis uit de 2e wereldoorlog?
Google maar eens op Duits kruis op afbeeldingen. Ik ga hier geen foto plaatsen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het een sombere auto vind zo donker. Maar ieder zijn eigen smaak.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Zwart een sombere kleur !!
Ik krijg alleen maar complimenten nu men de cactus in het zwart ziet.
Somber in de zin van niet kleurrijk. De Cactus is nu net een auto die boven het maaiveld uitsteekt door zijn aparte vormen en lijnen.
Duidelijk te zien bij felle kleuren.
In het zwart valt alles weg en is het een auto geworden die totaal niet meer opvalt. Ik vraag mij dan af waarom je een Cactus koopt. Neem dan een zwarte golf of iets dergelijks, dan weet je zeker dat je niet opvalt.
De Cactus is bij uitstek een auto die uitsteekt, om op de Cactus toer te blijven.
Maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening.
Ik rij de Blue Lagoon, dat is pas een opvallende kleur. Krijg daar dan ook de nodig (positieve) opmerkingen over: gaaf, stoer, wow, da’s een aparte…Ik vind persoonlijk de zwarte ook niet mooi. Bovendien: het lijkt wel alsof 90% van de Nederlanders in zwart of grijs of een soortgelijke tint rij.
Totaal aantal Berichten: 6487
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Net als ik nu. Over een maand De Grote Overstap naar een blanc perlé nacré Cactus. Living on the edge…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 130
- C3 Aircross Shine 1.2 PureTech 130-PK S&S
Ach joh… over smaak valt niet te twisten.
(zegt de gek die in een shark gris rijdt, maar wel met rode spiegelkappen).
Ipsa Scientia Potestas Est
Jeroen210 schreef:P4Tricky schreef:
Gefeliciteerd !
Wat voor wielen zitten eronder ? standaard ?
Thanks!! Wielen zijn aftermarket… 17 inch Mak Antibes 4…
En ja, ‘het kruis’ is er in te zien, maar dat hangt er vanaf hoe je er naar kijkt en hoe de wielen staan.
Ik vind ze stoer staan en meer dan dat niet…
En ja, hij is zo minder ‘uitgesproken’, maar ook zo vind ik hem juist stoerder….
Veel mensen die de Cactus niets vinden, zijn positief verrast na het zien van mijn uitvoering.
Is dat positief?! Geen idee…
Ik ben er zeer blij mee en dat was mijn doel!
Misschien nog verlagen… Ook zoiets wat enorm smaakgevoelig is…
- Life goes too fast to drive slow -
Ik vind die zwarte van P4Tricky juist buitengewoon stoer. Zonder de dakdragers heeft die Cactus toch een andere uitstraling en die velgen geven een mooi accent. De zwarte airbumps zijn dan wel meer ‘‘ton sur ton’’ en geven dan meer de indruk een beschermingsding te zijn dan een stijlelement. Maar ja, het contrast bij de mijne (olive brown met zwarte bumps) is ook niet spectaculair, maar vind ik wel superchique. Ieder zijn meug….. Ik vind elke Cactus eigenlijk onderscheidend ten opzichte van dat overwegend Duitse en Japanse wagenpark, dat we dagelijks tegenkomen..
Ik kan me er helemaal vinden
Persoonliijk ben ik geen fan van de cactus, echter helemaal zwart vind ik hem geweldig…
Maar dat is net het leuke, zoveel mensen zoveel smaken…
P4Tricky, ik wens je heel veel fijne kilometers met de Cactus en zoals iedereen hier zegt, ieder zijn smaak.
Gelukkig maar anders zou het saai op de wereld zijn.
En ja stoer is hij zeker. Ik vind het al geweldig dat je een Cactus hebt. Qua type auto zitten we dan weer wel op een lijn.
Mooi toch, nogmaals veel plezier ermee.
hoeksepeet schreef:P4Tricky, ik wens je heel veel fijne kilometers met de Cactus en zoals iedereen hier zegt, ieder zijn smaak.
Gelukkig maar anders zou het saai op de wereld zijn.
En ja stoer is hij zeker. Ik vind het al geweldig dat je een Cactus hebt. Qua type auto zitten we dan weer wel op een lijn.
Mooi toch, nogmaals veel plezier ermee.
Dankjewel! Ik ga er van genieten!
De kleur van mijn RS is ook enorm smaakgevoelig, maar dat is juist mooi… Differentiatie houdt de wereld spannend!
Fijn weekend!
- Life goes too fast to drive slow -
Totaal aantal Berichten: 133
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Cactus is inderdaad ieder zijn smaak. De ene is er voor en de ander tegen. Nog geen enkele mens tegengekome die daar tussen zat.
En ik zou mijn cactus juist verhogen in plaats van verlagen :p maar dat is ieder zijn smaak. Dinsdag heeft de mijne zijn musketier uitlaat en bullbars erop zitten. Dat is ook niet iedereen zijn smaak :p