Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Jah maar hij trekt heel goed op voor maar 3 cilindertjes.
Ach, hoeveel auto’s hebben tegenwoordig wel niet 2 uitlaten waarvan er 1 is aangesloten? Dikwijls zie je de een zwart, de ander nog schoon.
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Best kansloos is dat ja
Robin,
Ziet er gaaf uit.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
De 4 uitlaten zijn allemaal echt. Zal foto van onder trekken.
Geen fake uitlaten dus.
De ene keer denk ik van, ja mooi die bars, de andere keer denk ik van hmmm, weet het niet.
De uitlaten vind ik zelf iets wat overdreven voor maar 82 pk. maar ik vraag me wel af of hij nu een ander geluid maakt dan voor de montage. Gewoon uit nieuws gierigheid.
IPV de bars laat ik er volgende maand de Skidplates voor en achter monteren. Maakt de bumpers net wat aantrekkelijker. Bij ons in het drop rijdt een zelfde Cactus die ze er ook op heeft zitten en dat ziet er mooi genoeg uit voor mij.
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Het is een zwaarder geronk van geluid. Het klinkt alsof er een zwaardere motor in ligt.
Leuk hoor! Ik had ze zelf bijna ook mee genomen in de bestelling..
Was het veel werk om alles te monteren of weet je dat niet?
hoeksepeet schreef:Dat niet iedereen de Cactus kan waarderen, laat bijgaande wel heel persoonlijke test zien van deze flopper, die zich autojournalist noemt:
http://www.autowereld.be/2015/05/04/cactus-dislikes/
Dat gaat dus echt helemaal nergens over dat verhaaltje.
Eerste les als je een gezinsauto gaat uitzoeken is: Neem alles wat je mee wilt nemen mee en kijk of het erin past.
en ja: dan kun je niet anders dan concluderen dat je alleen al voor de kinderzitjes gedwongen bent een auto uit het D-segment te kopen.
Geen steun voor je elleboog waardoor je verkeerd zit op het display?
Goh, misschien moet je eens leren om je stoel goed in te stellen en je concentreren op het autorijden in plaats van met het display te spelen tijdens het rijden.
En die achterruitjes: Achterramen hoor je gewoon dicht te laten of op een klein ventilatiekiertje te zetten.
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een Cactus heeft toch standaard airco?
Ik heb bij mijn Xsara die ook van die klapruitjes heeft ze nog nooit open gehad, totaal overbodig met climate control in de auto.
Achterramen werken toch al niet zolang ze niet elektrisch zijn, tijdens het rijden veel te lastig om ze open of dicht te krijgen.
Totaal aantal Berichten: 6487
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Er zijn ook mensen met achterpassagiers he…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja, nog een voordeel, met elektrische ramen kan je dan vaak een knop gebruiken om de achterramen buiten werking te stellen
De airco koelt toch de gehele auto.
Precies.
Waarom zouden die achterpassagiers hun chauffeur willen opzadelen met tocht en herrie?
Ik zou het een pré vinden als het helemaal niet meer open kan. (en als je de achterbank van mijn auto bekijkt zie je dat die intensief gebruikt wordt)
Met airco moet je die ramen al helemaal niet open zetten. En wat is er niet vervelender dan een raam wat open en dicht gaat, zeker achterin.
Gelukkig vervoer ik altijd volwassenen achterin die niet zeuren over ramen. Hebben ze het warm dan gaat de airco aan.
En om eerlijk te zijn wanneer zet je zo’n achterraam open? Is toch veel te veel herrie?
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline