En nu een houtnerf op de zijpanelen dat is retro!
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Manuarmata schreef:Dit is alvast een mooi begin.
Waar komt dat zo vandaan? Mogelijkheid tot individualisering zou leuk zijn
Totaal aantal Berichten: 1800
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Kan toch gewoon met dompeltechniek ....
http://www.car-folie.nl/?page_id=15
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Totaal aantal Berichten: 709
Geregistreerd: 09-11-2008
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Ik ben nog niet zo zeker of die foliedompeltechniek ook gaat werken voor flexibele delen. Ik ken het truukje alleen voor hardplastic en metaal. Dat zijn andere ondergronden dan rubber.
Het zal eerder printen op vinyl zijn, wat dan via vacu-forming op de panelen getrokken wordt. Gok ik zo.
From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…
Wow. Die Airbumps zijn gaaf. Wat te denken van iPod witte met LED’s erachter . O nee.. Dat mag niet.
Dan zou je eigenlijk ook de rest van de gekleurde kunststof delen moeten kunnen vervangen… Maar dat zal wat lastiger zijn.
Hoe worden Airbumps bevestigd? Zijn ze herbruikbaar na demontage of moet je bij de dealer dan even een setje bevestiging pinnen kopen?
Mocht er nog iemand zijn die het nut van airbumps in twijfel trekt, bekijk dit filmpje eens.
Al mij haar kwam recht toen ik het zag.
https://www.youtube.com/watch?v=brhJgp09_AA
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Totaal aantal Berichten: 179
Geregistreerd: 25-07-2009
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wel leuk in scene gezet, dat dan weer wel.
Kleintje schreef:Wow. Die Airbumps zijn gaaf. Wat te denken van iPod witte met LED’s erachter . O nee.. Dat mag niet.
Dan zou je eigenlijk ook de rest van de gekleurde kunststof delen moeten kunnen vervangen… Maar dat zal wat lastiger zijn.
Hoe worden Airbumps bevestigd? Zijn ze herbruikbaar na demontage of moet je bij de dealer dan even een setje bevestiging pinnen kopen?
Als je dit filmpje bekijkt lijkt het daar wel op.
Citroen C4 Cactus: Airbump, un’esclusiva Citroen
Huidig: Ford Focus Wagon MK1 tddi
Ex: 2x BX 19 TZD Automatic, BX 19 TRS Automatic
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Kan iemand mij zo vertellen hoe het automatisch inparkeersysteem werkt? Ik ben eerlijk, ik heb de moeite nog niet genomen om alle pagina’s die daar over gaan in het instructieboekje door te spitten. Wel heb ik het al een paar keer geprobeerd bij een groot parkeervaak, maar steeds gebeurt er na het meten niets.
Kijk, de Cactus sport
en een aangepast instrumentarium:
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Poekoek schreef:Kan iemand mij zo vertellen hoe het automatisch inparkeersysteem werkt? Ik ben eerlijk, ik heb de moeite nog niet genomen om alle pagina’s die daar over gaan in het instructieboekje door te spitten. Wel heb ik het al een paar keer geprobeerd bij een groot parkeervaak, maar steeds gebeurt er na het meten niets.
Heb je hier wat aan?
Hebben jullie al op de Cactus gestemd voor de auto van het jaar verkiezing? (Telegraaf?)
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 179
Geregistreerd: 25-07-2009
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Nu een 2e plaats, onvoorstelbaar dat de passat op kop loopt. Of, onvoorstelbaar, nee, wie had anders kunnen denken. We hebben nog wel te maken met een kleurloze, saaie en standaard, follow the leader meerderheid in Nederland. (maar dat is mijn bescheiden mening). Dus eigenlijk doet de cactus het dan nog goed op een 2e plek. Niet alle hoop is verloren.
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat zo’n dure auto, auto van het jaar kan worden.
Kijk als het nu een verkiezing was van lease auto van het jaar dan had ik mij daar iets bij kunnen voorstellen.
Maar van een auto van het jaar verwacht ik dat hij koppen laat draaien.
En dat doet de Cactus. Sterker nog je moet niet vreemd opkijken als je wordt gefotografeerd met een Cactus.
Ik moet de eerste nog zien die spontaan een foto maakt van een Volkswagen.
Ach je de naam zegt het al een auto voor het volk. Mag niet opvallen.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 27927
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Waarom kan een auto in een duurder segment dat niet worden?
Dat is vaak genoeg gebeurt. Zo ook met de CX of C5 of noem maar op…
Als een auto niet bereikbaar is voor iedereen betekend niet dat die niet goed kan zijn. Of zelfs goede prijs kwaliteit verhouding heeft.
De auto van het jaar hoeft niet per definitie het beste verkocht te worden, anders zal altijd een klein stadsautootje winnen…