heb de centjes ook niet, anders zou ik t wel weten!! (en ik gebruik mijn privéauto zooo weinig dat een nieuwe de moeite ook niet is)
hier een linkje voor wat de velgenmaat is van iedere auto!
http://www.steekmaat.nl/auto/Citroen/C4 Cactus (2014 - ).html
mocht die niet werken, zelf ff de juiste aanklikken:
altijd handig!
heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Poekoek schreef:Dat zou ik even na moeten zoeken, dat weet ik namelijk zo ook niet. Het zijn gewoon de standaard velgen die onder de BlueHDi 100 zitten, wellicht heb je daar wat aan?
Net nog even gekeken: 6,5 inch breed, 15 inch en ET20. Kun je daar wat mee?
Overigens zag ik dit toen ik de ruitensproeiervloeistof bijvulde. Wat een klein reservoir! Er gaat maar ca. 1,5 liter in. In die van mijn ex-Volvo V40 ca. 4,5 liter (die had dan wel koplampsproeiers).
Poekoek schreef:Dat zou ik even na moeten zoeken, dat weet ik namelijk zo ook niet. Het zijn gewoon de standaard velgen die onder de BlueHDi 100 zitten, wellicht heb je daar wat aan?
Ik heb nu ook de 17” cross. Dus weet niet hoeveel de standard velgen voor waarde hebben..
Denk toch dat die ook 19 zijn..
Normaal heb je een speling van 5 op de ET waarde. Dus tussen de 14 en 25.
fibi_18 schreef:Denk toch dat die ook 19 zijn..
Normaal heb je een speling van 5 op de ET waarde. Dus tussen de 14 en 25.
THX.
Maar hoe kan de “standard” velg voor de C4C (Cross) dan 27 zijn?
Dan is het natuurlijk nog steeds maar een verschil van 8mm, dus dat zal wel goed komen.
Ik heb sinds begin november een C4C shine met 110Pk motor in de kleur Deep Purple. Ook het interieur is Deep Purple. Ik heb nog nergens op dit forum gelezen dat ook iemand deze kleur heeft besteld. Ben ik de enige?
Het is zo’n prachtige kleur!
Totaal aantal Berichten: 30
- C3 Picasso 1.6 VTI Exclusive
ben benieuwd of iemand mij kan vertellen waar de zekeringkast in de cactus zit.daar zit waarschijnlijk ook de odb2 stekker…
wil een odb2display monteren om een digitale toerenteller te hebben.
gr henk
@henkc3pic rechts naast de accu volgens mij, of onder het stuur (kan je in een keer lostrekken)dat is voor de kleine dingetjes
blueflake schreef:... en heb ik een afspraak om even te kijken of er makkelijk xenon ingebouwd kan worden.
Blueflake, ben je nog wat wijzer geworden voor wat betreft de inbouw van xenon? Ben zelf ook wel geïnteresseerd, vandaar ...
albveld schreef:blueflake schreef:... en heb ik een afspraak om even te kijken of er makkelijk xenon ingebouwd kan worden.
Blueflake, ben je nog wat wijzer geworden voor wat betreft de inbouw van xenon? Ben zelf ook wel geïnteresseerd, vandaar ...
Ik ben ook geïnteresseerd in Xenon inbouw of LED, aangezien ik dit ook in mijn andere auto’s heb gehad is het een must.
Wel wat vooronderzoek gedaan ( moet nog wachten tot eind januari ..) en mag geen enkel probleem zijn. Nog nooit zoveel vrije ruimte gezien om A, de lamp makkelijk zonder demontage van bumpers te kunnen plaatsen en B, een pracht plek boven de units om de ballasten te monteren.
Mocht je het laten inbouwen dan horen we graag je bevindingen en specificatie en evt foto’s.
henkc3pic schreef:ben benieuwd of iemand mij kan vertellen waar de zekeringkast in de cactus zit.daar zit waarschijnlijk ook de odb2 stekker…
wil een odb2display monteren om een digitale toerenteller te hebben.gr henk
Heb je al een display op het oog? Ik speel met hetzelfde idee maar heb nog niets gevonden dat zou passen in de cactus.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Totaal aantal Berichten: 30
- C3 Picasso 1.6 VTI Exclusive
manuarmata ben ook nog aan het kijken, heb wel een hud gevonden misschien is dat iets.
Zouden we niet moeten wachten tot er gewoon een software update komt van het systeem? Neem toch aan dat dit gewoon een software verhaal is en we binnenkort ook de toerenteller, turbo druk én olie temp kunnen verwachten? Of een hack
Of moeten we gewoon massaal een brief sturen naar Citroen? .
Oh.. En dan gelijk ook een pijltje naar beneden programmeren graag op het schermpje.
Als het zo’n segmenten display is, valt er niet zo veel te programmeren. Dan moet je de unit vervangen….
Huidig: Ford Focus Wagon MK1 tddi
Ex: 2x BX 19 TZD Automatic, BX 19 TRS Automatic
-dubbelpost-
Huidig: Ford Focus Wagon MK1 tddi
Ex: 2x BX 19 TZD Automatic, BX 19 TRS Automatic