Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de aircovuller en de uitdeuker!!
Het airco vullen:
1. Stooftaker
2. par Example
3. Barchetta
4. FastFred
5. Coos van der Have
6. spookyboe
7. brambo
8. Jvollebregt
Vaste tijden zijn erg lastig te geven, aangezien ter plekke altijd beoordeeld moet worden hoe lang het duurt, hoe schoon het systeem is en hoeveel koelmiddel er in moet. Starttijd voor het airco vullen is 10 uur! Mocht je, rekenend met 20-30 minuten per persoon de aangegeven volgorde niet kunnen halen, geef dit dan even aan! Dan kijken wij of er nog een wisseling mogelijk is..
Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de aircovuller en de uitdeuker!!
Het uitdeuken:
1. par Example
2. Stooftaker
3. On the move
4. Joppevg
5. Amsen55
6. LJN JANSEN
7. JDEKKER
8. gracaxm
9. Ksara
Vaste tijden zijn erg lastig te geven, aangezien ter plekke altijd beoordeeld moet worden hoe lang het gaat duren om de deukjes te verwijderen en of het mogelijk is om alles te verwijderen. Starttijd voor het uitdeuken zonder spuiten is 10 uur! Mocht je, rekenend met 20-30 minuten per persoon de aangegeven volgorde niet kunnen halen, geef dit dan even aan! Dan kijken wij of er nog een wisseling mogelijk is..
En de aangevulde lijst:
Ik ben zeker aanwezig!
Xsara Coupe
ZX1.4i
MaartenH
Lucas
RensKorevaar
Tjerk
Stooftaker (aka Jeroen)
Wim
@lfred
eXpelliarMus
barchetta
citrofieltjebrabant4
par eXeMple!
Twan238
Timo1990
Guzziman (+ Nel)
Jaco
Joppevg
FastFred
Bram91
Ernst23
Bartjes
2cvtje (2 pers)
J Dekker + Els
Automaatje
Schanulleke
Art
René Jongejan
brambo
rien59
japv
sourcedejavel
Coos van der Have
spookyboe
Jellebregt
On the move
Amsen55
LJN JANSEN
gracaxm
Ksara
Ik ben misschien aanwezig…
joehoe
1800es
maverboy
jantje1948
aeternus
Leo1973
p-carp
Jammer genoeg kan ik dan niet..
Gwhendriks2
Breeze
F.Svm
Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de kofferbakverkoop!!
De kofferbakverkoop:
1. @lfred
Oude wisselstukken BX, CX, XM etc.
2. René Jongejan
diverse kleinere onderdelen voor verschillende types Citroën
De heren hebben zelf al een en ander aangekondigd in dit topic, maar als ze zelf iets toe willen voegen, dan kan dat uiteraard!!
Xsara Coupe schreef:Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de aircovuller en de uitdeuker!!
Het airco vullen:
1. Stooftaker
2. par Example
3. Barchetta
4. FastFred
5. Coos van der Have
6. spookyboe
7. brambo
8. JvollebregtVaste tijden zijn erg lastig te geven, aangezien ter plekke altijd beoordeeld moet worden hoe lang het duurt, hoe schoon het systeem is en hoeveel koelmiddel er in moet. Starttijd voor het airco vullen is 10 uur! Mocht je, rekenend met 20-30 minuten per persoon de aangegeven volgorde niet kunnen halen, geef dit dan even aan! Dan kijken wij of er nog een wisseling mogelijk is..
Kan ik toevallig een plaats of 2 omhoog geplaatst worden? Kan namelijk maar tot 14.30 blijven.
Alvast bedankt.
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Ik ben misschien aanwezig
Pollens, heb er zin in!
Denk dan ook zeker op tijd genoeg aanwezig te zijn om vooraf nog wat hand en spandiensten te kunnen bieden indien gewenscht rrreeeds!
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
brambo schreef:Xsara Coupe schreef:Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de aircovuller en de uitdeuker!!
Het airco vullen:
1. Stooftaker
2. par Example
3. Barchetta
4. FastFred
5. Coos van der Have
6. spookyboe
7. brambo
8. JvollebregtVaste tijden zijn erg lastig te geven, aangezien ter plekke altijd beoordeeld moet worden hoe lang het duurt, hoe schoon het systeem is en hoeveel koelmiddel er in moet. Starttijd voor het airco vullen is 10 uur! Mocht je, rekenend met 20-30 minuten per persoon de aangegeven volgorde niet kunnen halen, geef dit dan even aan! Dan kijken wij of er nog een wisseling mogelijk is..
Kan ik toevallig een plaats of 2 omhoog geplaatst worden? Kan namelijk maar tot 14.30 blijven.
Alvast bedankt.
Geen probleem! Hoe laat ben je aanwezig?
Xsara Coupe schreef:brambo schreef:Xsara Coupe schreef:Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de aircovuller en de uitdeuker!!
Het airco vullen:
1. Stooftaker
2. par Example
3. Barchetta
4. FastFred
5. Coos van der Have
6. spookyboe
7. brambo
Alvast bedankt.Geen probleem! Hoe laat ben je aanwezig?
Ik hoop rond 11-12uur daar te zijn.
Hangt af van het verkeer.
(170km rijden van België)
Wij komen,
Ik heb ook nog wat DS onderdeeltjes waar ik wel vanaf wil (zie rubriek aangeboden) als iemand interesse heeft graag even een PB dan nemen we ze mee.
Verder ook nog twee voorschermen voor een XM in de aanbieding (wel met schade) waarvan de onderste delen die altijd wegroesten nog ok zijn. prima als donordelen voor aangetaste schermen.
tot zaterdag
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Totaal aantal Berichten: 200
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
Ik zet mezelf er ook maar even bij :
Ik ben zeker aanwezig!
Xsara Coupe
ZX1.4i
MaartenH
Lucas
RensKorevaar
Tjerk
Stooftaker (aka Jeroen)
Wim
@lfred
eXpelliarMus
barchetta
citrofieltjebrabant4
par eXeMple!
Twan238
Timo1990
Guzziman (+ Nel)
Jaco
Joppevg
FastFred
Bram91
Ernst23
Bartjes
2cvtje (2 pers)
J Dekker + Els
Automaatje
Schanulleke
Art
René Jongejan
brambo
rien59
japv
sourcedejavel
Coos van der Have
spookyboe
Jellebregt
On the move
Amsen55
LJN JANSEN
gracaxm
Ksara
Citrohenno
joehoe
1800es
maverboy
jantje1948
aeternus
Leo1973
p-carp
Gwhendriks2
Breeze
F.Svm
Ik heb nog wat bx onderdelen over die ik bij interesse mee kan nemen.
zie http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/224816/
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Gezellig mensen!
Ik ben zeker aanwezig!
Xsara Coupe
ZX1.4i
MaartenH
Lucas
RensKorevaar
Tjerk
Stooftaker (aka Jeroen)
Wim
@lfred
eXpelliarMus
barchetta
citrofieltjebrabant4
par eXeMple!
Twan238
Timo1990
Guzziman (+ Nel)
Jaco
Joppevg
FastFred
Bram91
Ernst23
Bartjes
2cvtje (2 pers)
J Dekker + Els
Automaatje
Schanulleke
Art
René Jongejan
brambo
rien59
japv
sourcedejavel
Coos van der Have
spookyboe
Jellebregt
On the move
Amsen55
LJN JANSEN
gracaxm
Ksara
Citrohenno
Vlietmansje
Albert
ar
nebo
Citrophile
joehoe
1800es
maverboy
jantje1948
aeternus
Leo1973
p-carp
Kunstenvliegwerk
Gwhendriks2
Breeze
F.Svm
Xsara Coupe schreef:Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de aircovuller en de uitdeuker!!
Het uitdeuken:
1. par Example
2. Stooftaker
3. On the move
4. Joppevg
5. Amsen55
6. ar
7. LJN JANSEN
8. JDEKKER
9. gracaxm
10. Ksara
11. neboVaste tijden zijn erg lastig te geven, aangezien ter plekke altijd beoordeeld moet worden hoe lang het gaat duren om de deukjes te verwijderen en of het mogelijk is om alles te verwijderen. Starttijd voor het uitdeuken zonder spuiten is 10 uur! Mocht je, rekenend met 20-30 minuten per persoon de aangegeven volgorde niet kunnen halen, geef dit dan even aan! Dan kijken wij of er nog een wisseling mogelijk is..
Xsara Coupe schreef:Met nog een krap weekje te gaan is het tijd om de voorlopige lijstjes op te maken voor de kofferbakverkoop!!
De kofferbakverkoop:1. @lfred
Oude wisselstukken BX, CX, XM etc.2. René Jongejan
diverse kleinere onderdelen voor verschillende types Citroën3. Ernst23
“Wat strips achterbumper BX break
Een aantal krikken BX
Grijs CX stuur
Wat klein spul”4. Art
Zie topic http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/224816/5. Leeuwis
Zie topic http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/224553/De heren hebben zelf al een en ander aangekondigd in dit topic, maar als ze zelf iets toe willen voegen, dan kan dat uiteraard!!