Tot mijn ergernis zie ik dat de ruitenwisser aan de achterzijde niet het gehele raam veegt, maar aan 1 kant een heel stuk overlaat (ongeveer 1/4 van het raam, hetgeen je net ziet in je achteruitkijkspiegel. Heeft iedereen dat, of is mijn ruitenwissermotor stuk?
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
probeer eens een foto te maken via je binnenspiegel,als het mogelijk is?? (liefst als er dauw op zit,kan ik ff meekijken.)
Ik zelf heb er geen zichtprobleem door,daar hij precies het gedeelte pak,wat ik wil zien via de binnenspiegel
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Ik kan wel goed kijken door mijn achterraam, maar ik vind het raar dat de ruitenwisser niet gewoon tot het einde doorgaat, maar al eerder stopt. ik zal zsm een foto toevoegen.
Totaal aantal Berichten: 260
- C4 (2004-heden) e-C4 Shine
- C3 Shine
Hij gaat sowieso niet helemaal tot het einde door, dat is normaal
Citroën C3 Shine 2019 Zwart
Citroën e-C4 Shine 2021 Zwart
Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
ik heb geen ruitenwisser achter…. maar ik weet dat hij idd niet de hele ruit mee pakt bij de ds3
hier zie je de normale baan van de ruitenwisser over de achterruit
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Citroen heeft wel vaker bijzondere achterruitenwissers gehad, wat te denken van de C4 (fase 1) coupe
ieniemienie wissertje op een reepje glas…
als ik de foto hierboven zie dan kan het wissertje trouwens echt niet verder, omdat de onderste punt van de wisserbaan buiten de ruit zou raken !
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
schanulleke schreef:ik heb geen ruitenwisser achter…. maar ik weet dat hij idd niet de hele ruit mee pakt bij de ds3
hier zie je de normale baan van de ruitenwisser over de achterruit
Ik moest even goed kijken en de foto vergroten, maar dat is de mijne! Herkende het aan de DS 3 Racingsticker op het dashboard. Die op het dak kun je net niet zien. En inderdaad hij was vuil… en de achterruitenwisser doet het uitstekend
weet je dan ook nog,waar je gespot bent door mij wilibrord???
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
bij deze dan sorry dat ik jouw auto “misbruikt” heb als voorbeeld willibrord
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
- C1 Shine Airscape ETG
Dat was bij The Gallery in Brummen, anderhalve maand geleden of zo. Ook daar moest ik even over nadenken, maar gek genoeg ging er een lampje branden waar het was vanwege die Berlingo naast de mijne. Dat was er eentje van een schoonmaakbedrijf uit mijn woonplaats en dat is op de een of andere manier in mijn geheugen blijven hangen.
Grappig. Misbruikt, haha… niet erg hoor. Je hebt trouwens geluk gehad, want normaal gesproken is de mijne schoon . Was jij daar ook met de DS3? Ik heb er toen ik daar parkeerde niet zo snel eentje gezien.
onze ds3 stond thuis…. ray was met een SUV daar
ik denk,dat we mekaar net hebben mis gelopen,ik liep buiten(voorkant) en plots stond de jouwe daar.
Ik reed vandaag achter een Opeltje weetikwat met smerige achteruit. Die had precies hetzelfde wisvlak.
Gezien de knik in de wisserarm kan dat ook niet anders.
- C1 Shine Airscape ETG
schanulleke schreef:onze ds3 stond thuis…. ray was met een SUV daar
Oh ik begrijp het, want ik let niet zo op SUV’s .
- C1 Shine Airscape ETG
Maar om even op het wissen van de achterruit terug te komen: ik denk dat de mijne wist zoals die van Mart69 en dat er dus niks aan de hand is. Ik geloof dat ik maar een enkele auto heb gehad waar de achterruit wel van links naar rechts volledig gewist werd en dat was mijn vorige, een C3 Picasso. En daarvan zat de ruitenwisser in het achterraam.
Oeps ik klets uit mijn nek: mijn ex-C2 en ex-C5 Break hadden dat ook. Die wissers wisten ook van links naar rechts, omdat ze in de achterruit zaten.
off: was undercover aan het werk Ik hoefde eens een keer niet zelf te rijden,heerlijk een vader-zoon dag gehad.