Heb vorige week mijn nieuwe aircross exlusive met camera en gps mogen in ontvangst nemen. Vind het een prettige wagen om mee te rijden, doch het gps systeem vind ik teleurstellend. Men kan schijnbaar geen flitspalen en/of de toegelaten snelheden op de wegen noch de snelheid waarmee je rijd aflezen.Is het absoluut niet mogelijk om het toestel aan te passen of een programma te downloaden?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Een trouwe citroen-fan ( cx-picasso-c5-berlingo-aircross )
auto’s zijn mijn passie
Zit in de aircross niet iets van tomtom?
Iig zit er geen myway of emyway in..
Is er geen asx forum waarin dit besproken wordt?
Flitspalen is eigenlijk wel logisch .... is in veel landen niet toegestaan.
Je eigen snelheid is overbodig? Daar hebben ze een snelheidsmeter voor opgenomen in het klokkenspel?...
toegestane snelheid aangeven zou wel prettig zijn geweest inderdaad. We zijn met z’n allen al iets te verwend met de luxe van tom tom e.d. Iets waarmee we onze geïntegreerde apparatuur eigenlijk niet zouden moeten vergelijken, maar stiekem doen we dat toch allemaal…
Gefeliciteerd met je aanwinst! ... helpen met je probleem kan ik helaas niet
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Douwe schreef:
toegestane snelheid aangeven zou wel prettig zijn geweest inderdaad. et
Dat doet de emyway wel..
heb gezocht in handleiding en in menu GPS, geen onderwerp gevonden ivm de snelheid. De snelheidsmeter van de auto wijkt veel af van de meters door de politie geplaatste meters. Dezelfde gps-radio zit ook in de Outlander, en daar ziet men deze gegevens wel. Weet niet als het een tom-tom is.
auto’s zijn mijn passie
Daarom de,k ik dat je beter deze vraag kan stellen op een mistsubischi ASX forum of outlander forum…