8 van de 9
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 Volgende > 
   
Koen’s BX 14 Deauville “Het Kasteel” - eerste auto
tim1993
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013

- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Gepost: 30 juli 2014 12:02 AM
  [ # 106 ]

Zoals Marvin al zegt, nette verbruikscijfers. Ik rij gemiddeld 1:14 en redelijk veel stad. Geniet verder van de Bix!

BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 14 augustus 2014 11:11 PM
  [ # 107 ]

Bij het zweven in zuid Limburg weer wat hoofdjes laten draaien, blijft leuk. Hoogtepunt was toch wel een jochie van een jaar of 16 in het centrum van Heerlen die met z’n maten voorbij kwam op een skateboard toen ik net bij m’n auto aan kwam lopen. Hij stopte, riep z’n maten terug en verkondigde trots dat z’n ouders én opa en oma nog eens zo’n auto hadden gehad - en dat ze superfijn waren “maar het stoerst is toch als ‘ie opstijgt bij het aanzetten”.
Maar het blijft feest met m’n BX… Bij ons voor staan de auto’s lekker gezellig met z’n 3en in de parkeervakken, mijn BX in het midden. Vandaag was het slecht weer maar wilde m’n moeder nog even het dorp in, dus de auto van m’n ouders gepakt. Toen we terug kwamen stond mij een onaangename verrassing te wachten. Iemand heeft het kennelijk nodig gevonden om via het lege parkeervak naast mijn auto, pal naast een oprit van 3 meter breed, met de fiets de stoep op te gaan - en heeft daarbij met de rem van de fiets vol tegen mijn rechter spiegel aan gezeten. Een flink gat als gevolg. Uiteraard niet de moeite genomen om even aan te bellen of een briefje achter te laten, want zo werkt het tegenwoordig nou eenmaal, zelfs in kleine dorpen. (Als ze dan toch m’n spiegels willen raken, liever links - daar zit een knik in het gewricht, dus die stond al op de “te vervangen” lijst) Aangezien ik niet ver genoeg de kap in kan met gereedschap om het plastic terug te duwen heb ik er nu maar even wat ducttape op gedaan om in ieder geval het water buiten te houden. Heb voor een tientje een R spiegel op Marktplaats gevonden, maar morgen toch eerst maar eens kijken of er een sloop in de buurt zit waar ze er nog eentje hebben (of misschien wel een setje). Ach, krijg ik in ieder geval ervaring in het verwijderen van de deurpanelen…
Wel leuk dat toen ik de spiegel stond te plakken er een ouder koppel langs liep, waarvan de man even verlekkerd bleef staan kijken. “Zo zo, dat is wel een klassieker.” - waarop mijn vader, die net aan kwam, meteen antwoordde “SEMI-klassieker”. Bedankt, pa, maar ze is mooi wel van míj!

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 15 augustus 2014 02:02 PM
  [ # 108 ]

Mooi dat je nog steeds geniet van je BX! Leuk om te lezen.
Jammer van je Spiegel, maar wees blij dat ie niet langs je deur is gegaan. Dat zou jammer zijn!

Handbediende spiegels heb ik ook nog wel een setje van liggen volgens mij.
Stuur maar een PM als je interesse hebt.

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 15 augustus 2014 06:12 PM
  [ # 109 ]

Inderdaad blij dat het portier ontzien is! Heb nog goed gecheckt of er geen krassen of deuken in zitten, maar het is bij de spiegel gebleven! Wat betreft de spiegel, bedankt voor het aanbod, maar ik heb net bij Jansen in Breda een spiegel gehaald. Het was best een fiks gat, de gebruikte tape om af te dekken was van vrij slechte kwaliteit en ik kan de auto nergens binnen zetten hier, dus ik ben meteen rond gaan bellen voor vervanging. Zoals altijd weer super geholpen. Ze vroegen nog of ze nog LHM lekte toen ik het terrein op draaide, want ze hadden gehoord dat ik ook even bij Sprenkels was gaan kijken ervoor - toch aardig, en ze waren blij dat het probleem nu verholpen was. Heb nu even een plastic zakje om de spiegel gedaan, de nieuwe spiegel even grondig schoongemaakt, zodra het weer wat beter te vertrouwen is (lees: zodra het langer dan 30 minuten droog blijft) zal ik maar eens gaan schroeven. Denk dat ik dan maar in één moeite door de sierstrip aan de voorkant rechts weer vast zet met wat kit - is al los sinds ik de auto in bezit heb, ben er nu pas achter gekomen dat die eigenlijk vast hoort te klikken, maar dat doet ‘ie dus niet meer.
Heb nu ook op de vloer aan de passagierskant, dus waar de spiegel geraakt is, een voetje van het afdekplaatje van het stel-armpje terug gevonden (dat rondje waar die borsteltjes in zitten). Moet dus best een klap geweest zijn, want beide voetjes zijn afgebroken en ik heb er maar 1 terug gevonden. Even gelijmd, zodra de spiegel er op zit druk ik de andere kant met dubbelzijdig tape op z’n plek - tenzij iemand een vervangend exemplaar heeft liggen.
Foto’s van het sleutelen volgen, uiteraard.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 16 augustus 2014 05:27 PM
  [ # 110 ]

Ik had het geluk dat m’n vriendin me ook wel even wilde helpen, dus uiteindelijk was het allemaal zo gepiept.
Dank aan Roel Tiemersma voor de uitleg met foto’s op z’n website, mijn Haynes had niet de juiste uitleg voor het verwijderen van het deurpaneel (enkel voor type 1).

20140816_142421
20140816_142433
20140816_142502
20140816_143549
20140816_144414

Ook het tweede voetje van het afdekkapje rond de stelknop heb ik teruggevonden, dat lag op de speaker in de deur. Even gelijmd, dat zet ik morgen op m’n gemakje er weer even in.
Ik kwam er nu ook meteen achter waarom m’n geluid zo raar is - zodra de speakers harder gaan trilt ‘ie tegen de afdekplaat. Het getik is dus niet van de speakers zelf, maar het plaatje wat constant beweegt. Eens kijken of ik daar wat tegen kan doen (spacertjes ertussen, of vilt, zodat ‘ie al wat wijder uit staat misschien). De speakers zelf zijn nog goed, het zijn Philips GTM 1312 speakers (80W), zagen er zo goed als nieuw uit eigenlijk.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
Archi
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007

- C5 2.0 Break Exclusive
Gepost: 20 augustus 2014 09:29 PM
  [ # 111 ]

De BX heeft snel last van enige ‘resonantie’ op de snelweg met trillingen van o.a. dashboard of hoedenplank (zeker bij een 1.4). Schuimrubber (bij. tochtstrip) helpt ook nog wel eens.

Se concentrer sur l’essentiel

Profiel  
 
Marviin
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-06-2011

- BX 16 TRS
Gepost: 20 augustus 2014 11:11 PM
  [ # 112 ]

Een stukje vilt doet echt wonderen, had ik ook bij mijn type3 gedaan.
Hoewel je een bx nooit helemaal tik en kraak vrij zal krijgen Laughing

1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 24 augustus 2014 02:58 PM
  [ # 113 ]

Hahaha, ok, helemaal gelijk - een BX kraakvrij is echt onbegonnen werk. Teveel plastic, teveel Franse bouwstijl, laten we het daar maar op houden. Wink Ik ga eens kijken of vilt wat doet. Het zijn namelijk enkel de afdekplaatjes van de speakers die in de deur geklemd zitten die tikken en kraken, zodra ik ze er uit haal en het volume open draai tikt er niks meer. Ik ben alleen bang dat als ik de kapjes er af laat, ik de conus kapot trap bij het in- en uitstappen, of dat er vocht e.d. bij komen.
Het viel me ook op dat de afdekplaat wel érg strak op de speaker zit: in het midden van de conus zit een klein torentje, en daar komt de afdekplaat al tegen aan. Hij staat dus “op spanning” in het midden al, waardoor het gaat klepperen langs de randen, waar nog wel speling zit, zodra het volume omhoog gaat. Dan tikt namelijk de rand van de conus tegen de plaat aan - 13cm speakers hebben het probleem van gigantische uitslag nou eenmaal. Volume en klank zitten op zich wel goed, het is niet zo dat ik als een “boy racer” meteen grote jongens in de hoedenplank wil zetten, ik wil alleen wel m’n muziek kunnen horen zonder ritmisch tak-tak-tak tussendoor als ik de snelweg op draai.
Ik zal morgen eens een foto maken van de voorkant, wellicht dat iemand me dan kan vertellen of het überhaupt wel de originele speakers zijn.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 15 september 2014 11:02 PM
  [ # 114 ]

Zo, weer 3 weken verder - oeps! Even een update, moet ‘m wel in tweeën splitsen van het forum…

Hier de foto’s van de speakers.

Mijn radio begon wat kuren te vertonen bij het afspelen van cd’s, met name veel overslaan, en tig keer de schoonmaak-cd gebruiken verbeterde de output niet bepaald. M’n oom was nog een oude autoradio uit zijn Xantia (die inmiddels al behoorlijk wat jaartjes de deur uit is) gevonden, inclusief 10CD wisselaar. Die mocht ik hebben, omdat ‘ie ‘m in zijn nieuwe auto niet hoeft. Mooi, hij af van z’n troep, ik af van het gestotter.
Afijn, ik aan de slag met die radio - bleek nog een hele klus om de oude radio te verwijderen. Ik kreeg ‘m met de juiste haakjes niet los, met sleutels niet, met schroevendraaiers niet, met paperclips niet. Uit pure frustratie toen maar het hele paneel uit de auto geschroefd. Wat bleek? De radio zat niet geklikt, geborgd of wat dan ook - hij zat op z’n plaats gekit! Geen wonder dat ‘ie er niet uit wilde!


Overbelicht, maar goed, de kit is duidelijk te zien.

De originele Citroën aansluitingen zijn er door de vorige eigenaar uitgehaald, en die zijn half vervangen door een standaard ISO stekker en een Sony ISO stekker. Dit alles aangesloten door middel van een kroonsteen.

Even bij de lokale onderdelenboer een verloopstekker naar universele ISO gehaald (ookal is de nieuwe radio óók een Sony, deze heeft wel een standaard ISO aansluiting). Aangezien de originele aansluitingen ontbreken heb ik gewoonweg de bedrading van de kroonsteen naar de ISO adaptertjes eruit gehaald en die vervangen door de draden van de nieuwe, universele ISO adapters.


Foto van voor de operatie.


Nieuwe radio in de bracket.

Alles terug gezet, CD wisselaar achter in de auto gemonteerd, kabels in de bekleding weggewerkt, door getrokken naar voren, aangesloten - prima geluid van de wisselaar! Bonusje is dat deze radio ook een cassettespeler heeft, dus kan ik m’n oude bandjes nog eens aanzetten.  Laughing  Echter wel één klein probleempje: ik krijg geen radio ontvangst. Deze deed het bij de oude radio wel, met dezelfde kabels, dus ik gok dat er ergens in het apparaat iets mis is. Morgen maar weer eens open maken dan… In het ergste geval kan ik de CD wisselaar ook aan de oude radio hangen, die heeft, zo zag ik bij het demonteren, ook de juiste aansluitingen - ik vind alleen het controlepaneel van de nieuwe radio vele malen fijner, en heeft deze ook een iets betere klank (van zichzelf iets meer bas, waardoor het “getik” vele malen minder is). Heeft iemand hier wellicht ervaring mee?

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 15 september 2014 11:05 PM
  [ # 115 ]

En deel 2 van de update. Een motorisch probleempje, ik hoop dat iemand hier me in de goede richting kan helpen.

Motorisch heeft mijn BX de afgelopen tijd wel een probleempje opgelopen. Ik had al wel eerder problemen dat er af en toe wat vermogen weg viel, maar na de auto dan een tijdje hoog in de toeren te hebben gejaagd sprong ze weer vooruit en liep alles voorbeeldig.
Nu weet ik dat de vorige eigenaar nooit de tank zover leeg reed als dat ik doe (ik tank gemiddeld 38 liter per beurt), dus ik ging er vanuit dat dat dus troep was die vanuit de tank z’n weg naar de motor vond - even blazen, weg vuil, prima dus.
Tot ik op 26 augustus thuis weg reed had ik daar in principe ook geen echte problemen mee gehad - ja, de auto trok, op het moment dat er vermogen weg viel, gigantisch traag op, maar dat was met even flink in hoge toeren trekken dan weer zo weg, maar dat was het. Op die bewuste dinsdag reed ik echter thuis weg, en merkte dat de auto wat weinig vermogen had. De tank was ongeveer half vol, dus ik dacht dat het slechts weer wat vuil in de motor was, maar door het verkeer in het dorp kon ik niet door trekken naar wat hogere toeren. Na nog geen 5 minuten rijden wilde ik een rotonde opdraaien, schakelde terug naar 2, en plots viel de auto uit. Sleutel terug gedraaid, weer omgedraaid om te starten - geen sjoege. Daarna nog een keer geprobeerd te starten, dit keer terwijl ik behoorlijk wat gas bij gaf, en toen ging ze wel aan. Ik moest toen wel even in de vrij blijven staan en flink wat gas geven om de motor ook daadwerkelijk aan te houden. Na even zo gas te hebben gepompt rustig in de 1 gezet, en ik kon weer weg rijden - en de rest van de rit naar zuid Limburg, zo’n 170km, geen enkel probleem gehad.
Ik heb in Limburg zelf in de dagen daarna 1 keer even gehad dat de auto wat weinig vermogen had, maar toen kon ik wel hogere toeren in, en toen sprong ze weer snel vooruit.
De auto heeft daarna een weekje stil gestaan, om vervolgens woensdag 10 september van Voerendaal naar Roermond te gaan, daar heeft ze een aantal uur stil gestaan, toen van Roermond weer terug naar Zevenbergen, om een uurtje later naar Breda te rijden, daar weer een aantal uur stil te staan, en weer terug te gaan naar Zevenbergen - dit alles zonder een enkel probleem.
De dag daarna heb ik ‘s avonds een ritje gemaakt van 20 kilometer, naar het zwembad waar mijn moeder werkt, daarna heeft ze nog geen 2 uur stil gestaan, en op het moment dat ik weg reed van de parkeerplaats bij het zwembad begon ze ineens weer vermogen te verliezen en nog geen 100 meter van waar ik geparkeerd had stond ik, midden op de weg, weer stil - ook toen was ze alleen weer op gang te krijgen door te starten met veel gas en even te pompen in hoge toeren, daarna reed ze weer probleemloos weg.
Gisteren was er een oldtimer meeting in Zevenbergen waar ik nog even naartoe ben gereden, bij het wegrijden thuis had ze weer even weinig vermogen, toen terug geschakeld, flink gas gegeven, ze spoot daarna ineens weg, om vervolgens een kleine 500 meter verderop weer vermogen in te leveren. Ook toen weer terug geschakeld en flink gas gegeven, voelde toch niet helemaal goed - daarna draaide ik het terrein op, auto even weg gezet, half uur later weer weg gereden en, je raadt het al, geen problemen meer.

De auto heeft dus enkel deze “uitvalsverschijnselen” als de motor koud is. Ook viel mij, achteraf gezien, op dat ze sinds een maandje af en toe siddert bij het stoplicht (als je bij rood licht staat te wachten schudt de auto soms heel kort even), en eigenlijk vanaf het moment dat ik de auto heb gekocht schudt ze soms bij lagere toerentallen tijdens het afremmen. Ik heb dus het idee dat ik af en toe op 3 pitten rijdt, waardoor de auto verzuipt, en dat dat komt door ofwel vocht onder de verdelerkap of door slecht afgestelde/vette bougies. Ik ben echter niet ervaren met sleutelen, dus voordat ik iets opendraai of kapot maak door onkunde en onwetendheid: zit ik op het goede pad, of denk ik helemaal verkeerd?

Alvast bedankt voor de hulp, en excuus voor de dubbele post.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
Marviin
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-06-2011

- BX 16 TRS
Gepost: 15 september 2014 11:26 PM
  [ # 116 ]

De ontsteking zou het best wel eens kunnen zijn. Weet je misschien wanneer de verdeler / bougiekabels / bougies voor het laatst vervangen zijn? Misschien ligt het probleem daar.

Mocht je hulp nodig hebben, ik woon in de buurt van Breda!

1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk

Profiel  
 
Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 16 september 2014 12:55 AM
  [ # 117 ]

Wat Marvin zegt, mijn eerste ingeving zou ook ontsteking zijn. Even een ‘beurt’ geven. En als je het vermoeden hebt dat er vuil losgekomen is of wat dan ook, gelijk ook even het brandstoffilter vervangen.

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 16 september 2014 11:03 AM
  [ # 118 ]

Bedankt voor de snelle reacties. Ik heb even de papieren van de vorige eigenaar erbij gepakt - voor zover ik kan zien zijn de bougies vervangen tijdens de voorlaatste APK keuring, op 7 februari 2013. Toen stond de teller op 199.107km, nu staat die iets over de 218.000km. Toen is ook het brandstoffilter vervangen, samen met het luchtfilter en het oliefilter.
Het artikelnummer van de bougies is 0242232502, dat zouden volgens Google Bosch bougies moeten zijn, vreemd dat die dan al rond de 20.000km problemen zouden gaan geven.
De verdeelkap is op 31 januari 2012 vervangen, vanwege een vochtprobleem.
Ik ben nu wel langzaamaan in de war aan het raken van welke onderdelen ik nodig zou hebben en op welke manier ik deze moet vervangen, simpelweg omdat ik niet duidelijk krijg welke motor er in mijn BX ligt. Naar mijn weten ligt in de BX Deauville een 1.4 injectiemotor, de TU3 met 75pk. De gegevens hiervan komen overeen met de folders van de BX Deauville die op internet te vinden zijn, en ook met de profielen van andere Deauvilles die ik her en der op internet tegen kom. Volgens mijn Haynes gids, echter, is de BX 1.4 nooit met een injectiemotor uitgerust, en de gegevens over de TU3 motor zijn dan ook niet aanwezig - enkel de 150, 171, 159, K1G en D6C worden beschreven, waarvan alleen de 150 motoren 1.4 zijn. Dat zijn dan de XY6C en XY6D, de 72pk motoren met carburateur die dus niet in mijn auto zouden moeten liggen. Ook bij mijn andere gangbare bron staat mijn motor niet vermeld, behalve in een afwijkende vorm: een TU3 motor met 65pk? Niet dat dat echter veel informatie oplevert over welke onderdelen ik nodig heb en hoe ik ze in de auto moet plaatsen.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
tim1993
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013

- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Gepost: 16 september 2014 11:06 AM
  [ # 119 ]

Die K1G is een tu3 met carb. Daar kan je kijken voor reparatiemethoden. Check voor de zekerheid even hoe oud je bobine is. Deze ging bij mij kapot, en dan rijdt de auto ronduit kut. Jij hebt overigens een TU3 monopoint injectie met 75 (of wat ervan over is) pk. Succes!

BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 16 september 2014 11:09 AM
  [ # 120 ]

Top, bedankt Tim! Ga ik daar even mee stoeien!

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
 
8 van de 9
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook