Hey,
Ok,ZSD 422, dat is hem. persoonlijk vind ik dit een knap staaltje techniek!
Busje, eind volgende week ga ik nog eens zoeken om echt 100% zeker te zijn van die HD pomp.
Voordeel is nu dat hij nu al geluid maakt met gassen zonder belasting dus hopelijk kan ik dan beter het geluid traceren.
Zelf mee rijden is dus duidelijk het slechtste dat ik kan doen Busje is nu even vervangen door een partner
Alvast bedankt voor de info.
Grt,
Cesar
Hey,
Nu word ik gek, deze nacht geregend en ik moest dringend een grote plaat multiplex halen dus snel snel bestelwagen in
Tot mijn grote verbazing is het gejank weg. Hm vocht doet wonderen in dat busje. Er zal dus een dichting wat droog gestaan hebben vermoed ik of turbo? Ach gissen doe ik nu…Maar ja, het werkt nu goed en dat is het belangrijkste.
Straks een ritje maken van 300km, loopt dat goed dan sta ik ermee morgen in Spanje :p
Merci voor de hulp, wordt vervolgt
Een update van bestelwagen.
Nu denk ik dat pomp echt dood aan het gaan is.
Koud blauwe rook aan 3000RPM, minder trekvermogen,... dus nu op zoek naar een andere pomp.
Waarschijnlijk pomp van de sloop
Update volgt nog als wagen genezen is!
Gevonden, Dichting drukregelaar in pomp stuk.
Heeft 1 jaar goed gewerkt, nu dus overleden. Waarschijnlijk bij vervangen drukregelaar een foutje gemaakt
Lastige is dichting vinden, er zijn 101 soorten… Morgen eens wat rondbellen want nieuwe drukregelaar kopen vind ik een kostelijke zaak:-)