Bij deze wil ik vragen hoe ik mijn board computer C5, 2002 kan resetten
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
bij mijn xsara, zitten de zelfde handels als bij de c5,(xsara hatchback,16-16V) op de rechterhandel het knopje op de kop in gedrukthouden, plm 4 sec, je gaat met dit zelfde knopje ook door het menu heen?
Dit werkt niet ! Jammer genoeg.
Dan zal dat knopje het wel niet meer doen.
Komt vaker voor. Mogelijk helpt contactspray, anders zul je de com2000 moeten repareren of vervangen.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
- Xsara Picasso 16-16v
springt ie dan wel door het menu heen? als je het knopje iederekeer indrukt, het is de rechterhendel he, waar je ook de ruitenwissers mee bediend, ja meschien dat je dacht van de radio bediening.
Het knopje werkt kom gewoon door het menu heen. Ik dacht dat je ook kunt resetten door accu 10 minuten los te koppelen ?
- Xsara Picasso 16-16v
ja accu los koppelen blijft trikkie, soms gaat het fout en dan doet ook de cv het niet meer, wat ik vaak doe, kap open, sleutel eruit (beslist niet vergeten) want daar gaat het vaak fout, de ecu comuniseert met je sleutel, en als de accu er dan af gaat, is dus het singaal zoek. en doet je cv het niet meer. maar goed waar was ik gebleven, o,ja radio aan, en dan wachten op eco-modes aan gaat (zie display) nergens meer aan zitten, en accu los koppelen, nog even over het ressetten, alleen de km stand, en verbruik, gaan weer op 0000, de rest niet. wel eerst ook in die stand gezet, dus km en dan knopje indrukken, en vasthouden.
Volgens mij zit de knop die op de stengel zit ook naast je display!
Dan hoef je al die ellende niet eens uit te proberen.
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Inderdaad , al die omslachtigheden zijn niet nodig ....
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera