Dag medeforumers,
Bij deze stel ik mezelf even voor als nieuweling hier op het forum.
Ik heb onlangs een AX 1.1 Volcane gekocht voor de winter, zodat mijn trouwe oldtimer (Mercedes 230TE, als hobby project zie foto) kan slapen in de schuur…
De auto ziet er van binnen zeer goed uit en ook van buiten is er vrij weinig op aan te merken.
Heeft ook nog maar 127000 km gelopen.
De auto kan niet meer verschillen van mijn mercedes behalve het feit dat ze beide heerlijk zitten. Met dank aan de sportstoelen in combinatie met het pookje en stuurtje…
Ik vind het erg geinig om in dit auto`tje te rijden en zal hier al mijn bevindingen plaatsen…
Tips zijn altijd welkom!
Gegroet,
Bram
Hallo,
Ik had ergens gelezen dat een AX te verlagen is zonder extra onderdelen te kopen.
IS iemand hiermee bekend?
Hij mag van mij namelijk wel ietsjes later.
Gr Bram
De achterzijde is te verlagen door de torsiestangen te verstellen. Deze zullen waarschijnlijk wel erg vast zitten. Voorzijde verlagen gaat met een setje andere veren.
Welkom
Ziet er niet verkeerd uit.
Is ook een heel prettig stuur, hebben we bij mijn broer in z’n Berlingo overgezet.
Kan je niet helpen met het verlagen maar wil het verhaal wel best lezen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
AX-en zijn BIG FUN !
Een 1100 komt al rap van z`n plek en is ook lekker vinnig
Ik heb jaren Visa gereden, die zijn flink stiller, maar sturen veel minder strak, maar of ik nou in de AX stap of in de C15d/Visa , het zit als een jas!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Het kenteken van je “Volcane” roept gelijk de naam Joan Baez bij me op, google maar eens
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist