Ik heb het setje bij ali express en tot nu toe zonder storingen, werkt perfect, de bochtverlichting led ook bij ali besteld.
Kost daar echt geen drol, je moet alleen ff geduld hebben, verzenden gratis, maar duurt 2a3 weken
Zie de site, voor 2 tientjes, en xenon lampjes per 2 nog geen 7 euro, mocht je een andere kleur willen.
hoeksepeet schreef:...zelfs heel conservatieve geesten…
.
Hihihi. Een heel “Conservatieve Catcusrijder”. Is dat niet een contradictio in terminis?
Misschien ben je wel vooruitstrevender dan je denkt
Je hebt iig ca 182 posts om je te oriënteren op de juiste kleur
Wow!
Die lampjes zien er idd goed uit zeg!
Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne
Las hierboven iets over bi-xenon in de vorm van een 2e setje xenon inbouwen.
Gaat dit wel werken? Normale xenon heeft een opwarmtijd van vele seconden. Even een grootlichtsignaal geven is dan half werk, of zie ik dat verkeerd?
Als je veel s’nachts in het buitengebied zonder tegenliggers rijdt, kan ik me er wel weer iets bij voorstellen .
ziet er netjes uit!, ook ik heb vandaag een storingsvrije set geplaatst, gaat netjes aan en uit in de auto stand, en geen foutmeldigen 6000K
was wel ff klooien om die kastjes ergens fatsoenlijk weg te schroeven, zitten nu vast maar ben er nog niet helemaal tevreden over. iemand een foto van hoe hij zijn kastjes heeft geplaatst onder kap?...dank!
Heren bedankt voor jullie informatie wat betreft de andere groot/dimlichten….passed bij de DRL.
Nu ben ben ik van mening dat franse autos geel licht mogen hebben. Ik had gele lampjes groot/dim kunnen kopen, maar dan moet je de DRL ook weer aanpassen (folie?).
Folie…is wel te doen (dacht ik) dus gekozen om enkel mislichten te doen….lastig karwei blijkt.
Demonteren zie ik vooralsnog niet zitten (kwam wel howto lampjes alleen tegen, niet gehele unit).
Nu een poging gedaan met folie, resultaat niet geheel naar wens….toch 2/3 irritante zichtbare randje/lucht zichtbaar.
Folie heeft plakkant en dan met fohn om in vorm te trekken…maar zeer lastig bereikbaar allemaal.
We gaan het nog eens proberen….
Ik ben bezig met alle lampen te vervangen voor led van osram ledriving ( hele mooie lampen, kwaliteit ook)
Allleen bij knipperlichten gaan ze snel knipperen, bij de alarmlichten doen ze super mooi
Nu had ik gelezen dat er 2 opties waren
-weerstand tussen de draden
-knipperlicht-relais vervangen voor een led-variant
Weerstand tussen draden is voor mij geen optie, ik wil nog niet in mijn draden zitten
Maar nu vraag ik mij af of er in deze nieuwe systemen wel relais zit, dat zou wel een mooie manier zijn
Iemand die dit weet en waar die dan zou zitten?
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
Rene E schreef:Gewoon op de chassis balk plaatsen met dubbel klevend plakband, bij de cactus ruimte zat.
thanks voor de foto! heb geprobeerd met dubbelzijdige tape, maar leek niet erg vast te zitten, welke tape heb je hier voor gebruikt? dan ga ik ze dit weekend verplaatsen
Om toch alle opties te onderzoeken toch eens kijken naar demonteren mistlamp en dan folie te plakken (resultaat vast makkelijker mooier).
Kwam hier wel een screenshot tegen van vervangen lampje (3 schroeven spatplaat los, opzij schuiven en dan lamp+houder losklikken).
Iemand toevallig meer informatie voor geheel demonteren lampunit?
Alvast bedankt!
Totaal aantal Berichten: 139
Geregistreerd: 24-06-2011
- C5 Aircross 130
- 2CV AZ 4 BL
Hallo Tinne,
Welke kleur dimlicht heb je? Xenon of gewone H7?
Huidig bezit: 2cv4 1970, C3 Aircross Shine 110 S&S [aug.2018] en DS3 1.2 Pure Tech van echtgenote [feb.2017]
Voorheen gereden: 2cv4, Simca 1307S, GSpécial, diverse AX-en [TRS, TRE, GT-Volcane, Furio], Saxo 1.6i VTR, Berlingo 1.9D 600, C5 Ph1 1.8i LP Break, Xsara Picasso 1.8i Attraction, C5 Ph2 2.0i Break Caractère, DS3 1.6 e-Hdi, C4 Cactus Shine 110S&S.
Voorheen “voor erbij” gehad: 2cv6 [bj.1984], GSpécial 1015 Break [bj.1976, eigen import uit Fr.]