ik had die ook…met hetzelfde probleem…heb de duurdere variant besteld na contact met de leverancier, hij kwam me daar in tegemoet. sindsdien geen enkel probleem meer, onderstaande heb ik:
http://www.led-voordeel.nl/a-40558370/led-auto-verlichting/w5w-t10-cob-led-canbus-stadslicht-wit-1-setje/
Gaan we die dan maar doen he..
Mooie oplossing, zien er goed uit! Plaats nog even een fotootje, als jullie willen ... ben er wel benieuwd naar
Zoals op de vorige bladzijde aangekondigd vandaag naar TopXenon.nl in Amersfoort gereden.
Je ziet: de moeite van de rit uit den Haag waard
de originele lampjes
Xenon in de dimlichten en LED in de mistlampen, alles 6000 Kelvin
een wereld van verschil, en ik werd leuk geholpen zonder teveel euro’s kwijt te zijn
John
ziet er erg strak uit!
Ziet er goed uit John. Leuk die rooie Cactus.
Hoeveel heeft het uiteindelijk gekost en heb je daar laten inbouwen?
Thnx
Kleintje schreef:Ziet er goed uit John. Leuk die rooie Cactus.
Hoeveel heeft het uiteindelijk gekost en heb je daar laten inbouwen?
Thnx
Dank, ja dat rood met zwart maakt het wel een stoer karretje.
Ik werd keurig op tijd, zelfs iets te vroeg, geholpen en heb volgens de op de web-site genoemde prijzen betaald.
Dat wil zeggen 89 euro voor twee Xenon dimlichten incl montage, balasten etc en 39 euro voor twee LED mist/bochtverlichtingslampen.
Dus 128 euro met een jaar garantie. Er is ruim een uur aan gewerkt en ook de dimlichten zijn weer waterdicht afgesloten
John
en ik zie dat mijn cactus op de site van topxenon is beland
vind ik best leuk!
ziet er goed uit! heeft het je geen sponsorkorting opgeleverd?;-)
San schreef:ziet er goed uit! heeft het je geen sponsorkorting opgeleverd?;-)
Nee hoor, hij studeert nog, dus daar valt niets te halen. Ik gun hem wel wat bekendheid in dit draadje.
Tinne schreef:
Gemonteerd! zie bijlage.
Veel meer drl.
Ziet er netjes uit! Mooie oplossing ...
JohnMoeleker schreef:San schreef:ziet er goed uit! heeft het je geen sponsorkorting opgeleverd?;-)
Nee hoor, hij studeert nog, dus daar valt niets te halen. Ik gun hem wel wat bekendheid in dit draadje.
Toevallig meegekeken bij demontage mistlampen?
Hoe krijg je ze er uit?
albveld schreef:Tinne schreef:
Gemonteerd! zie bijlage.
Veel meer drl.Ziet er netjes uit! Mooie oplossing ...
Ook kofferbakverlichting vervangen door eenzelfde led.
Ja ik heb meegekeken
van onder de bumper en van uit de wielkast per mistlamp 4 zwarte schroeven eruit, dan kun je de wielkuip uit de bumper wringen en dan kun je met wat moeite bij de achterkant van de mistlampjes komen.
Ik was blij het niet zelf te hoeven doen.
De Xenons waren inclusief balasten en starters in heel korte tijd geplaatst, de mistlampjes duurden, ik denk, drie keer zo lang
mijn monteur heeft de mijne er in gezet, heb het eerst zelf geprobeerd, maar met een brug kun je er makkelijker bij omdt je er dan van onderen beter bij kunt. heb de xenon zelf gedaan, was stukken eenvoudiger