Totaal aantal Berichten: 15706
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
KiteFlupke schreef:is idd inbus rommel, enkel EGR is op 5 min uitgeschakeld door 2 vacuüm slangen af te doppen.
2 nageltjes, dat is alles wat je nodig hebt om in die darmpjes te steken.Rijgedrag, trager warm, voor de rest wat properdere inlaat. Keuring, die zien het niet in België.
Ikea boutjes of niet, na 200.000km vind ik dit een geweldige motor. Buiten drukgroepen en wat dichtingen nog niks vervangen
DrukgroepEN binnen de 200.000 km? Ik heb net op 335.000 mijn eerste vervangen…
hey,
Nokkenas dichting dicht idd af naar buiten toe, enkel tss de kop en alu lagerschaal helften moet wat mastiek om boel goed af te dichten. Is links en rechts van dichting maar 0.5cm ofzo.
Zijn meer super kleine zweetplekken als lekken
Nokkenas, tja als je mastiek zet moet die er niet uit als je lagerschaal 1 voor 1 los en vast zet voor mastiek.
Middenste mag zo blijven slapen.
355.000Km met drukgroep, weinig stadsverkeer?, bij mij rust mijne voet voor ieder rood licht op de koppeling en dat zijn er wat in Brussel. na 130.000 km was de eerste groep doorgesleten.
155000 km, boite lek gereden en met slechte montage drukgroep stuk gewrongen Ah ja, zo leren we veel bij met betrekking tot auto technologie
Nu onlangs achter remmen vervangen, 200.000km, wat een verschil