Natuurlijk komt er weer een meeting. Waar en wanneer is nog een beetje onbekend. Maar ideëen zijn altijd welkom ! Post ze hier !
Mijn ideëen (niet alle ideëen hebben met elkaar te maken of zijn met elkaar te combineren):
- een gezamelijke slipcursus
- een BBQ
- een meerdaagse meeting (kamperen dus)
- een sleutelmeeting
- betere naamplaatjes (die je vast kan zetten met een speldje)
- de Elfstedentocht rijden
- wederhelften meenemen
- een ‘nuttige’ meeting houden, (gezamelijk een goed doel, instelling of organisatie ergens mee helpen zoals bijvoorbeeld mensen met een (geestelijke) handicap eens mee laten rijden en ze zo een leuke dag bezorgen)
- iedereen stoelen mee laten nemen
- behendigheids wedstrijd houden zoals achteruit ringsteken om een bocht (geen snelheidswedstrijd i.v.m. eventueel gevaar)
Schijt aan originaliteit.
Ik zou vandaag nog met Erik hebben over komende meetings in een andere vorm, is er helaas nog niet van gekomen…. ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Re: De volgende meeting
Lelijke Eend schreef:Natuurlijk komt er weer een meeting. Waar en wanneer is nog een beetje onbekend. Maar ideëen zijn altijd welkom ! Post ze hier !
Mijn ideëen (niet alle ideëen hebben met elkaar te maken of zijn met elkaar te combineren):
- een gezamelijke slipcursus
- een BBQ
- een meerdaagse meeting (kamperen dus)
- een sleutelmeeting
- betere naamplaatjes (die je vast kan zetten met een speldje)
- de Elfstedentocht rijden
- wederhelften meenemen
- een ‘nuttige’ meeting houden, (gezamelijk een goed doel, instelling of organisatie ergens mee helpen zoals bijvoorbeeld mensen met een (geestelijke) handicap eens mee laten rijden en ze zo een leuke dag bezorgen)
- iedereen stoelen mee laten nemen
- behendigheids wedstrijd houden zoals achteruit ringsteken om een bocht (geen snelheidswedstrijd i.v.m. eventueel gevaar)
slipcursus is erg duur, is niet voor een ieder te doen.
kamperen moet wel lekker weer zijn, dus evt volgende zomer
sleutelmeeting is altijd okee, had vandaag ookgemogen hoor
naamplaatjes is geen probleem, ik was vandaag de rol met goede stickers vergeten, sorry
elfstedentocht of een andere puzzlrit lijkt me ook leuk om te doen !
wederhelften… mwha weet niet hoor…
nuttige meeting voor goed doel o.i.d. vind ik een fantastisch idee !! alleen kan bij ons niemand zien wie nu de verstandelijke handicap heeft als citroen rijders
wat ook in de planning staat is een meeting met een activiteit
dus een bezoek aan cyparce reynard plaatwerker of aan citroen NL of whatever je kan bedenken aan citroen gerelateerde dingen.
Wat kost een slipcursus dan ? En misschien is het wel goedkoper als we gewoon 1 dag de hele baan afhuren. Ik heb geen idee van de prijzen hoor, ik zeg dus eigenlijk maar wat ops:
En waarom zouden de wederhelften niet mee mogen ? Ik heb er geen helaas, maar als ik er 1 had zou ik haar -mits dat door de meerderheid van de meeting-gangers en mijn wederhelft op prijs gesteld wordt- wel meenemen. Maar dan niet zeiken als er teveel over auto’s techniek gepraat wordt
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik kan je zo wel al vertellen dat de mijne geen trek heeft in een dag vol gelul over citroens ( haar woorden he )
Okee, dan mag zij thuisblijven
Lelijke Eend schreef:Wat kost een slipcursus dan ? En misschien is het wel goedkoper als we gewoon 1 dag de hele baan afhuren. Ik heb geen idee van de prijzen hoor, ik zeg dus eigenlijk maar wat ops:
En waarom zouden de wederhelften niet mee mogen ? Ik heb er geen helaas, maar als ik er 1 had zou ik haar -mits dat door de meerderheid van de meeting-gangers en mijn wederhelft op prijs gesteld wordt- wel meenemen. Maar dan niet zeiken als er teveel over auto’s techniek gepraat wordt
Slipcurus hebben we een keer gedaan met de BX club. Was nog iets van 140 EUR. Die lui moeten gewoon geld verdienen dus ook als je de hele baan afhuurt (mocht je daar al genoeg mensen voor vinden) dan blijft het duur. Het is overigens WEL nuttig. Het heeft mijn kijk op een paar veiligheidsgerelateerde zaken tijdens het rijden echt wel veranderd.
Maar goed: is het niet beter om dit soort dingen gewoon over te laten aan de clubs en als forum wat vrijblijvender zaken organiseren als dit soort parkeerplaats meetings?
Groet,
Marten
Das inderdaad duur En het was maar een idee he
Ik ga voor de sleutelmeetings, BBQ, schoolreisje naar Citroen NL
Slip Cursus is inderdaad een dure grap
Als we gaan kamperen lijkt het me best leuk om dat ergens in het rustige Friesland te doen zoals LE al eens voorstelde. Zou mijn eerste kampeer ervaring worden, heb nog nooit gekampeerd ops:
Misschien dat de volgende meeting gedaan kan worden, samen met een Kart-middag bij :
http://www.coronel.nl/huizen_karting/index.html
In Huizen dus…..ook centraal gelegen, vlakbij de meeting van gisteren in Eemnes.
Het is een Indoor-kartbaan…..Renz gaat daar ook vaak naartoe….en v.w.b. het (slechte) weer maakt het niet uit.
Met een groep van 30 mensen komt het ongeveer op 50.- per persoon (incl btw).....en kunnen we vast gaan sparen voor het zover is.
NA het karten natuurlijk weer heel *rustig* terugrijden naar huis.
Openingstijden zijn :
Zaterdag 13.00-24.00
Zondag 13.00-22.00
En voor de Citroen-forum winnaar een leuk aandenken (prijsje) of zo.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
BBQ of een sleutelmeeting is idd leuk om te doen. Kan je makkelijker over onze gezamelijke hobby praten. Met karten is dat altijd lastiger hoewel ik daar wel voor te porren ben natuurlijk.
En je wederhelft mee. Ze vindt Citroens leuk maar die van mij gaat er echt niet de hele dag over praten laat staan naar kijken.
Peter
Persoonlijk hoef ik niet zo te karten, ik ben niet zo’n snelle.
En er mag ook best over andere dingen dan alleen Citroëns/techniek gepraat worden hoor Ik wil bijvoorbeeld nog (afneembare) gordijnen in mijn Eend zodat ik uit kan slapen en niet gewekt wordt door de felle zon
Overigens, wil ik als er weer een ‘parkeerplaatsmeeting’ (gewoon een dagje met wat Cit’s bij elkaar op een parkeerplaats, zonder overnachten) gehouden wordt een grotere tafel mee. Misschien is het ook mogelijk om wat spul mee te nemen om ter plekke koffie te zetten ? Ik zat te denken aan een agregaat + koffiezetapparaat of een gasbrander, fluitketel, koffiepot, koffiefilters en zo’n trechter en dan op de ouderwetse manier koffie zetten (daar heb ik het spul wel voor, op een gasfles na, die is van m’n ouders en ik weet niet wat zij er van vinden als ik die leeg stook).
Lelijke Eend schreef:Overigens, wil ik als er weer een ‘parkeerplaatsmeeting’ (gewoon een dagje met wat Cit’s bij elkaar op een parkeerplaats, zonder overnachten) gehouden wordt een grotere tafel mee. Misschien is het ook mogelijk om wat spul mee te nemen om ter plekke koffie te zetten ?
Ik zat te denken aan een agregaat + koffiezetapparaat of een gasbrander, fluitketel, koffiepot, koffiefilters en zo’n trechter en dan op de ouderwetse manier koffie zetten (daar heb ik het spul wel voor, op een gasfles na, die is van m’n ouders en ik weet niet wat zij er van vinden als ik die leeg stook).
Ah…..meer een soort Picknic dus…..op een grasveldje bij een Boer of zo ?
Hmmm…...zie ik eigenlijk ook wel zitten .....de dames dan juist wel meenemen voor het Koffiezetten en broodjes smeren (afwassen) en zo (of ben ik nu wel heel erg Conservatief?)
Maar alle gekheid op een stokje….het was een heel goed idee van je om die Partytent mee te nemen…...was heel gezellig zo, daaronder…. heerlijk onderuit gezakt in de achterbank van je 2CV
Dat Karten schoot me te binnen omdat mijn koeriersbedrijf dat altijd organiseerde in het verleden, tijdens de Nieuwjaars-meeting…...(in Heiloo.)
Ik kon daar zelf overigens ook al jaren niet meer aan meedoen (je weet wel waarom).....maar gezellig was het wel, na het Karten dan een etentje in hun restaurant.
Maar nu ik dit zo van je lees, ben ik daar ook wel voor te porren hoor.
Mag ik geen koffie meer zetten ? Was mijn koffie zo slecht ?
Maar waarom een grasveldje ? Het kan gewoon overal !
En we moeten ook meer stoelen e.d. hebben ...
De Herfts Thee die je meegenomen had was goed
Als iedereen een klapstoeltje/tafeltje meeneemt, moet er aan stoelen geen gebrek zijn. Ik kan vast wel wat eten/vlees regelen via een vriend van mij, die een (exotisch) afhaal restaurant heeft. Misschien is hij zelfs wel te porren om een dagje als Chefkok te komen optreden
En anders kan ik zelf ook goed koken en BBQen
Een gasfles en kook toestellen mogen ook geen probleem zijn.
Dat klinkt lekker en goed ! Ik heb ook nog een idee voor een spel bij de meeting, maar daarvoor moet ik even wat tekenen om het te verduidelijken. Het heeft wel met snelheid te maken, maar ik denk niet dat het onverantwoord is.