Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
vraag me af waarom citroen deze veranderd heeft.
zou het niet leuk geweest zijn moest citroen deze als onderdelen verkopen voor tuning?
de spiegels. en koplampen. ik vind deze veel mooier dan de gewone standaard :p
gedachten? of als iemand meer weet qua personaliseren van jouw wagen?
Musketier verkoopt wat opleukspul maar de prijs is niet mals. diegene die er een toerentellerkit aanbied die er netjes in past heeft een goudmijn.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
De meeste auto’s zijn als concept een stuk begeerlijker als het uiteindelijk productiemodel, zelfs in de duurste trim. Kwestie van productiekosten.
Over de concept: zouden die frameloze ramen die geheel naar beneden kunnen voor een zomers ritje niet rete-cool zijn?
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
In het studiemodel zitten geen ramen..
Zo stond hij ook begin dit jaar op het autosalon van brussel
Totaal aantal Berichten: 17386
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Tja, een studiemodel hoeft niet aan veiligheidseisen te voldoen, hoeft niet in het dagelijkse verkeer bruikbaar te zijn en hoeft niet op industriële schaal maakbaar te zijn. Sterker nog, als een ontwerper de toekomst wil verkennen, móet hij zich onttrekken aan de beperkingen van de dan gebruikelijke productieprocessen. Wanneer een studiemodel productieklaar gemaakt wordt, moet natuurlijk wel rekening gehouden worden met de beperkingen die dan gelden. Kortom, het zou getuigen van een gebrek aan creativiteit indien een productiemodel 100% gelijk was aan het voorafgaande studiemodel…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Het verbaasd me juist dat hij zoveel op het studie model lijkt.
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
musketier volg ik inderdaad op.
maar die hebben nog niet veel aan te bieden. en wat ze aanbieden is peperduur :p
spiegels konden ze toch gelaten hebben vind ik :p
Zelf denk ik er aan deze te installeren
http://www.ultra-gauge.com/ultragauge/
geeft allerlei data weer. persoonlijk zou ik hem instellen op toerental, turbodruk boven.
Koelvloeistoftemperatuur onder links en dan nog oliedruk of olietemperatuur of vermogen rechts onder.
Moet wel nog eens kijken of er voldoende ruimte is voor de OBD stekker.
Zelf een pillar mount ontwerpen en laten 3d printen. in Dendermonde is er een elektronicawinkel die er een heeft.
Het ontwerp van de pillar mount zal wel wat werk vragen maar in principe zou ik het moeten kunnen.
Eens het 3d model in mijn bezit kan ik gemakkelijk polyester kopieën maken.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat is een pillar mount?
Totaal aantal Berichten: 15689
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Een steuntje om dat lelijke ding tegen de A-stijl van zijn prikplant te prikken.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Oh, een Brodit ProClip http://www.pdaplus.nl/nl/citroen-c4-cactus-2014-brodit-proclip-805043-left.html