Ik schrijf me ook maar in met de hoop dat het onderdeel in Parijs doorgaat zoals bedacht. Inderdaad geen koopje en raar dat je niet per equipe betaalt. In je eentje met je auto is relatieg goedkoper want een aantal zaken is auto- en niet persoonsgerelateerd (wat heb je aan een rallyeschildje als je zonder auto mee gaat?
Afijn, ik schrijf me in en zoek nog een compaan. Met het risico dat die te laat is. Mijn vrouw werkt in het onderwijs en moet diemaandag vroeg voor de studenten staan. Kan niet zomaar een snipperdag opnemen. Maar…niemand is daar alleen, schat ik zo in, gezien de belangstelling .
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 20-11-2004
- ID/DS Break20
- ID/DS DS19M
- 2CV AK400
- C5 Break ph2 2.0 16V
Het is Pinksteren, je vrouw is maandag vrij…
Citroën-rijder sinds 1977. Voor goed ID/DS onderhoud, cursussen en advies ga je naar echte specialisten en de techneuten van de ID/DS club.
Dus toch! Ik had zo’n idee. Zij dacht van niet…dan wil ze dus niet mee…
Heb inmiddels een vriend bijna zo ver, groot DS-adept, maar zonder auto.
Ik ga zonet naar het inschrijfformulier….en ja hoor! DIT is nu precies de reden dat het zo vreselijk slecht gaat met Frankrijk. De manier van inschrijven is ook van 60 jaar terug. Dit belooft een grote puinhoop te worden. Typisch Frans organiseren. Wat gebeurt er als er vandaag 900 formulieren op de pist gaan? Volgorde van openmaken enveloppe? En hoe en wanneer krijg ik mijn geld dan weer terug?
Ik vind dit echt onbestaanbaar en geeft mij in combinatie met de late start van de (communicatie over) de organisatie niet heel veel vertrouwen… Laat ik het zo zeggen: een goede vriend van me is Nederlander EN Fransman. Vijftig procent Franse genen. Iets met hem plannen en organiseren is moeilijk, heel moeilijk… Ok, creativiteit te over, dat dan weer wel. Zucht.
Hoe hebben jullie dit gedaan? Wat is een cheque, als ik vragen mag? Hoe krijg ik een bewijs van betaling via BIC/IBAN?
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 20-11-2004
- ID/DS Break20
- ID/DS DS19M
- 2CV AK400
- C5 Break ph2 2.0 16V
Formulier printen, invullen, en scannen als pdf. Afbeelding maken van internetoverschrijving. Beiden opsturen als bijlages bij een e-mail aan de organisatie.
Drie ID/DS club-vrienden hebben dit gisteravond ook zo gedaan en vanochtend al bevestiging ontvangen. Ik zelf nog niet.
Ik vermoed inderdaad dat het storm loopt, ondanks de hoge kosten.
Ik heb voor de zekerheid ook een brief gestuurd, maar dat lijkt dus niet nodig.
Citroën-rijder sinds 1977. Voor goed ID/DS onderhoud, cursussen en advies ga je naar echte specialisten en de techneuten van de ID/DS club.
Ok, dan eerst een printer organiseren…. Mijn leven, zowel werk als privé, is dermate digitaal dat ik op zoek moet naar een printer. De enige printer waarin ik voorlopig investeer is een 3D-printer voor auto-onderdelen…
Dank voor de tips.
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Idd formulier mailen werkt prima.
Vanmorgen bevestiging gekregen van de inschrijving. Inschrijvingsnr volgt later.
Gelukkig gaat het allemaal lekker op zijn Frans
Normaal zou je een webform verwachten waar je wat gegevens inklopt, met direct een bevestiging in je mailbox.
Maakt niet uit, kost wat meer moeite maar zo komen we er ook.
Overigens heb ik het idee dat de website met Google Translate naar het Engels is vertaald.
Hopelijk krijgen ze de zondag ook netjes voor elkaar, met de hele bende Parijs in hoort er natuurlijk wel bij
Arjan Verkade schreef:Idd formulier mailen werkt prima.
Naar welk adres? Er zijn er meerdere.
M’n scanner weigert de pagina met handtekening te scannen. De rest is gelukt. Ben er de hele middag mee bezig geweest. Kostbaar evenement. Los van de talloze handjes in F die nodig zullen blijken om deze administratie vlot te trekken. Maar als ik per mail verstuur is dat internationaal rechtsgeldig, dat zullen die Fransen ook wel snappen, toch?
Heb het maar naar beide adressen gemaild, met prioriteit ‘hoog’ uiteraard. Ik zeg: succes met de organisatie verder!
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ze hebben de mail geaccepteerd en bevestigd
Ik heb het Sandra mail adres gebruikt.
Hopelijk op tijd mij opgegeven, gisteren te druk geweest met opnemen van een film over uitlijnen van de DS.
Betaald en naar Sandra gemaild.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Denk dat het zo’n vaart niet loopt. Op dit forum behoren we tot de eerstgeinformeerden in NL.
In Fr kost het meer tijd om een betaling te regelen dus wij zijn sneller. Vast wel bij de eerste 700. Tja, van het Franse avantgardisme van weleer is niet veel meer over. Met Minitel hadden ze het eerste internet ter wereld. Daarna blijven navelstaren net als in de wijnindustrie. Chauvinisme kan erg verraderlijk zijn…😊
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is het aantal aanmeldingen beperkt tot 700? Of was dat nog flexibel?
Totaal aantal Berichten: 17394
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
In de eerdere PDF-brochure stond expliciet dat maximaal 700 DS’en konden deelnemen. Nu staat op de site dat de organisatie zich het recht voorbehoudt om na 15 maart de inschrijving te beperken. De bovengrens schijnt dus flexibeler te zijn geworden.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oké dan hebben we dezelfde conclusie
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 14-06-2010
- SM 2,7 Carb.
- C6 (2005-2012) 2.2 hdif exclusive
- ID/DS 23 injection electronique Pallas
- Saxo vts 1.4
- GS/GSA 1220 Pallas
- Xantia 1.9 TD Break
gisteren ochtend ook ingeschreven, betaald en gemaild.
nog geen reactie.
Na twee dagen nog geen teken van leven. Heb de bijlagen in JPEG en PDF verstuurd. Vandaag ook per gewone post op weg gegaan. Wat zullen ze een werk ervan hebben! Leven het gewone web-form. Een druk op de knop en je hebt een inschrijflijst in Excel… Net als iedere amateur webwinkel…
Een vriend van me gaat mee en schrijft zich apart zonder auto in. Het formulier is daar niet voor gemaakt. Hij gaat met de pen naar mijn auto verwijzen en melden dat ie mijn bijrijder is. Hij betaalt zelf. Als dat maar goed gaat….
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection