En bevestigd! Ik ga met de ZX, met een kameraad van me.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik ken deze bergen ook vanuit een andere hobby ‘t motorrijden. Echt super wat jullie van plan zijn.
Ik vind kamperen ook leuk, maar gaat het met het eten? Ik ben niet zo uitgerust dat ik maaltijden kan klaar maken bij de tent (wij aten namelijk altijd onderweg).
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Vanmiddag is de Ami klaar. Ik ga even een paar potentiële copiloten polsen! En voor je het vraagt: mevrouw kunstenvliegwerk heeft geen vliegbrevet…
TRSarno schreef:
Ik vind kamperen ook leuk, maar gaat het met het eten? Ik ben niet zo uitgerust dat ik maaltijden kan klaar maken bij de tent
Maar het forum in september wel
In de tekst staat ook, onder het kopje “wat kost het”
MaartenH schreef:Daarin zijn alle kosten van de camping begrepen, vier keer ontbijt en vier keer avondeten.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Klinkt toch wel als een erg leuke trip…. Het kriebelt wel..
De eerste GS is ingeschreven .
Adri
Waar blijven de A-tjes, Eenden, Mehari’s, enzo?
Adri
FastFred schreef:Denk alleen niet dat de ZX een erg fijne auto is voor deze afstand (ben nogal lang, krijg daardoor al vaak na 200km pijn in m’n onderrug).
FastFred schreef:En bevestigd! Ik ga met de ZX, met een kameraad van me.
Dapper hoor.
Adri
Ik ben dan met de familie op vakantie, andere keer lijkt me heel leuk.
Peter
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Ik heb wat overlegd maar het gaat me niet lukken het komende najaar.
Veel plezier aan iedereen die mee gaat. Het aantal CX’en is zo te zien al dik in orde.
Dus het beloofd een mooie tocht te worden
Ik blijf dit Topic volgen om te genieten van de voorpret.
JW
PS. Dat er vaker CX’en over de heroïsche bergpassen van Dolomieten reden bewijst deze foto.
Een CX als volgwagen bij de Giro d’Italia tijdens loodzware beklimming van de besneeuwde
Passo di Gavia in het voorjaar van 1988. ->klik
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
De Ami is voorzien van een Acadiane motor en versnellingsbak en heeft zijn maiden voyage glansrijk doorstaan. Dat zier er dus veelbelovend uit!
Maar waarom zie ik de Ami dan nog niet tussen de aanmeldingen staan!?
Totaal aantal Berichten: 17396
- CX 2400 Super
Omdat het mij niet lukt de XM te schrappen en de Ami daarvoor in de plaats te zetten .
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ah, jullie gaan in 1 auto en dat wordt de Ami? Maar dat kan ik wel aanpassen.
(Of wil je toch ook de xm ingeschreven houden, dan kan je nog wisselen als je de Ami wel erg traag vind de berg op. )
Totaal aantal Berichten: 17396
- CX 2400 Super
We gaan met twee auto’s en twee tentjes. De Ami wordt de officiële tourwagen en de XM blijft op de camping staan.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!