Totaal aantal Berichten: 9
- C5 Athena
- ID/DS DS21 Hydraulique
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V Exclusive
Zijn we d’r klaar voor?
Mwhoa. Kaarten 354, 355 en 356 besteld. Later pas de topics gelezen, minder had gekund. Nou ja, wij kunnen heel erg fout rijden voor we verdwalen! Alle digitale route ook maar eens opgehaald. Ziet er goed uit! (bedankt) Maar hoe zet je dat in de gedateerde NaviDrive!? Ok, Ok, we nemen ook wel een TomTom mee, of misschien een iPhone, of toch maar analoog? Of gewoon iemands staart kiezen
Als je dan ook nog gebeld wordt door je je eigen ‘garagist’, dat ie toch wel even de vloeistoffen wil controleren, dan heb je het goed voor elkaar! Tot donderdag, Daan.
Dus: Ja, wij zijn er klaar voor en hebben er zin in!
Carin en Ad
Breeze schreef:2d schreef:Om bergaf brandstof te besparen zet ik de motor van de Axel gewoon uit.
LOL de grote uitlaattruc. Hier (14 okt ‘11)
http://forum.xantiaclub.net/viewtopic.php?p=280457#p280457
ook een uitlaatgrap.Adri
P.S. niet naar Jaco luisteren hoor.
Doe dat niet met een c35….
Nu, niet iedereen is van de hippe techniek enzo, toch kan je er ook leuke dingen mee doen.
Wat dachten jullie bijvoorbeeld van een app als ‘app2find’.
Hiermee kan je elkaar vinden, gebaseerd op GPS locatie.
Leuk als je wil weten waar iedereen is, of als je wil oprijden naar een groepje, of die ene lunchplek.
Toch, er zit ook een veiligheidsaspect aan: houdt elkaar in de gaten, en als iemand ineens zoek is..
Ik ben voor gebruik hiervan (duh), jullie?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nielsje schreef:Ik ben voor gebruik hiervan (duh), jullie?
Numero 6 meldt zich en zendt signaal uit. Wat is uw positie? Over.
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik zou wel een bakkie in de Axel willen
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat is technologie waar Adri (beter bekend als Ome Joop) ook nog wel warm voor loopt. Wat kosten die dingen heden ten dage?
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Een Baxel
Bakzeil
http://link.marktplaats.nl/m958914376
Zoiets? Inclusief geniale antenne…
jaco schreef:Nielsje schreef:Ik ben voor gebruik hiervan (duh), jullie?
Numero 6 meldt zich en zendt signaal uit. Wat is uw positie? Over.
Ja? heb je ‘t ook?
Oe, geniaal en kost niets!
Nielsje schreef:jaco schreef:Nielsje schreef:Ik ben voor gebruik hiervan (duh), jullie?
Numero 6 meldt zich en zendt signaal uit. Wat is uw positie? Over.Ja? heb je ‘t ook?
Ja! Hoe kan ik jou toevoegen? Code’s even via PB uitwisselen ofzo?
Vet een bakkie! Dát is wel echt te gek zeg!
Zo, de route is gepland:
- vrijdag naar Zürich, bier
- zaterdag, Zürich, bier
- zondag, naar de camping
- Alpen onveilig maken
- donderdag, naar Tübbingen, bier
- vrijdag, naar huis
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Geen bier op de camping? Tsss.
Nee, ik wil graag een goede indruk maken.