Totaal aantal Berichten: 9350
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Mooie foto’s Wouter !
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Inderdaad twee boetes samen 224 euro. Nee, niet leuk nee…
Jammer en zonde van het geld…
We hebben er diverse gelukkig van tegen kunnen houden…
Zal hem eerdaags betalen, anders wordt ik misschien opgehaald…
Maar dit was een incident, voor de rest was het hele evenement
natuurlijk geweldig.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Ach, ik heb zondagavond bij aankomst willen tanken. Ik druk een briefje van € 50,- in de automaat, maar dacht je nou dat er benzine uit kwam nadat je alle in het Engels vertaalde instructies gevolgd had? Nee hoor, uit eindelijk maar op een knop gedrukt die volgens mij ‘Annuleren’ zei, de automaat poepte toen een bonnetje uit waar volgens mij op stond “Je hebt 0 liter benzine getankt voor € 50,- bedankt en tot ziens”
Wist niet dat jullie ook boete gehad hadden?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 9350
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Dat is een heel ander verhaal…Maaaar ook zonde..
En mijn bon is waarschijnlijk groter, een A4.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
FastFred schreef:Ach, ik heb zondagavond bij aankomst willen tanken. Ik druk een briefje van € 50,- in de automaat, maar dacht je nou dat er benzine uit kwam nadat je alle in het Engels vertaalde instructies gevolgd had? Nee hoor, uit eindelijk maar op een knop gedrukt die volgens mij ‘Annuleren’ zei, de automaat poepte toen een bonnetje uit waar volgens mij op stond “Je hebt 0 liter benzine getankt voor € 50,- bedankt en tot ziens”
Haha, dat hebben wij een keer op tijdens een vakantie in Toscane meegemaakt, maar dan met €20,-
Over boetes gesproken, ik ben op de Autobahn onderweg naar huis geflitst. ruim 140 waar 120 was toegestaan. Ben benieuwd naar de afrekening.
Wist ook niet dat jullie bekeurd waren, Kees! Zuur en zonde.
jaco schreef:
Over boetes gesproken, ik ben op de Autobahn onderweg naar huis geflitst. ruim 140 waar 120 was toegestaan. Ben benieuwd naar de afrekening.
Leuk, die komen met foto. Wel posten hier!
11 sep '15, Breeze schreef:Een schrale troost was dat achter ons ook 2 deelnemers in de fuik liepen. Maar het ergste was dat net voor ons 2 XMs, een witte en een diepdonkerbruine, erdoor waren geglipt.
Bij mijn weten waren die andere twee deelnemers Daan en Sjoerd.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Bij het binnenrijden van NL bij Venlo flitste er iets tussen de ‘120’ borden. Ik ben benieuwd wat daaruit volgt.
Totaal aantal Berichten: 1381
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Dat is die snelle brigade van de grenscontrole, die sinds dit weekend actief is :-p
Totaal aantal Berichten: 79
- C5 X7 Exclusive V6.24 BVA6
- XM V6 VSX 12V Aut.
- GS/GSA GSA Break Spécial
- XM V6 Exclusive
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
jaco schreef:Bij mijn weten waren die andere twee deelnemers Daan en Sjoerd.
En Kees..
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Van de voorpagina:
Weer aan het werk: bijkomen van de Alpenrun!
Het gonsde al een tijdje op en rond het forum, en afgelopen week vond dan eindelijk de Alpenrun plaats: van zes tot tien september bergpassen rijden in Zuid-Tirol en de Dolomieten. Na een vrijdag en een weekend bijkomen bleek terugkeren naar het normale leven geen sinecure!
Een anticlimax kun je het gerust noemen, na passen en haarspeldbochten een warm onthaal van files, leasebakken in alle tinten grijs, rotondes en drempels. En vlakte. Het blijkt voor veel deelnemers maar moeilijk een draai te vinden in het dagelijkse leven. Gelukkig is er nog het forum! Voor de deelnemers een grote bron van voorpret, voor de thuisblijvers een kijkje in de keuken en achteraf een plaats om na te praten en ervaringen te delen: het topic over de Alpenrun.
De komende periode zal de voorpagina zo nu en dan in het teken staan van de persoonlijke ervaringen van diverse Alpenrunners, hun auto’s en belevenissen!
Tekst: 2d, foto’s: jaco, woutersmits, waterman en 2d
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!