2 van de 2
 < Vorige 1 2

Water in passagiersruimte
gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 03 november 2004 12:06 PM
  [ # 16 ]

deurrubbers op de sloop halen en toch nog een keer goed kijken waar het vandaan komt, gooi desnoods een beetje water over je auto en kijk waar het vandaan komt…..

Profiel  

Dirbra
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

Gepost: 19 november 2004 11:18 PM
  [ # 17 ]

Nu heb ik het gevonden!
Vorige nachten had het heel hard geregend, en gisterenmorgen stapte ik in mijn BXje, en ja, heel de vloer onder water en vooral de achterkant.
Ten einde raad van dit gebeuren heb ik toch maar de auto gestart en doorgereden, toen hoorde ik water stromen boven mijn hoofd.
Ik wist het nu, ik heb in mijn BX een origineel elektrisch open dak, en vandaar kwam het water. Dat water liep van de middenstijlen naar beneden. Nu wist ik de oorzaak maar nog niet de oplossing.
Via kennissen (met enige Citroën-ervaring) kwamen we te weten dat de drainage-darmpjes verstopt zaten. Door de achterlichten te verwijderen konden we door het koetswerk aan deze darmpjes, en hebben we ze met perslucht uitgespoten. Heel simpel en het probleem was opgelost.
Dus een BX met open dak en water in de binnenruimte, heel waarschijnlijk dat de waterafvoerdarmpjes verstopt zitten.

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 19 november 2004 11:23 PM
  [ # 18 ]

Sjah was dus heel simpel te verhelpen..
wel fijn voor je dat het nu opgelost is, want een half zwembad in je auto lijkt me niet prettig rijden.

Mvg Joost

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook