8 van de 9
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 Volgende > 
   
CX bijna gereanimeerd!
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 14 januari 2015 01:08 PM
  [ # 106 ]
cx25gtit2 schreef:

en de topic titel vervangen ?

Ik zou van “dood” “gereanimeerd” maken. Wink

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 14 januari 2015 01:10 PM
  [ # 107 ]

Nog een mogelijke bron van lekkage, via de harmonicabalgjes van de draadbomen naar de deur.
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/1881422/
In het geval dat die kapot zijn.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 14 januari 2015 01:31 PM
  [ # 108 ]
cx25gtit2 schreef:

gelukkig, simpel probleem, dat contact slot.

Nu nog water issue….
verdenk de hoedenplank achterraampjes !!
achterruit minder vaak.

evt langs rubbers vd deuren.
tuinslang er op, lang op 1 plek houden en kijken van binnen.


en de topic titel vervangen ? Wink

Die heb ik afgekit zaterdag , en toch nog ergens moet er water binnen komen ?
Vooral vloer passagierkant achter , het is al minder maar toch .

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 14 januari 2015 01:54 PM
  [ # 109 ]

dat is het laagste punt, dus lastig.
heb je vloer bekleding er uit ? en de achterbank ? dan beter zicht.
rondom de wielkast geen gaten ?

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 14 januari 2015 01:57 PM
  [ # 110 ]

Nog niet eruit gehaald , eerst de rest afwerken , wielkassen lijken mij nog goed .

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 14 januari 2015 03:17 PM
  [ # 111 ]

Wielkasten kunnen achter de achterbank flink roesten… Dan kan je vanaf de achterbank de wielen zien zitten.

Zijruitjes achter zijn ook altijd verdacht, even opnieuw (laten) kitten.

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 14 januari 2015 07:53 PM
  [ # 112 ]
Fried schreef:
cx25gtit2 schreef:

verdenk de hoedenplank achterraampjes !!

Die heb ik afgekit zaterdag.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5387
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 14 januari 2015 10:21 PM
  [ # 113 ]

Schuifdak kan het niet zijn?
Ik weet niet hoe dat afwatert maar als het niet volgens de officiële route kan gaat het misschien via hemelbekleding of zo naar een hele andere plek…

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 14 januari 2015 10:28 PM
  [ # 114 ]

Idd, het schuifdak!
Niet bij stil gestaan.

Heb een paar jaar terug een Break ontmanteld met een schuifdak.
Op elk van de vier hoeken zit een afvoerslang, de voorste lopen via de A-stijlen naar beneden.
De achterste via de D-stijlen.
Bij een Berline dus ws. via de schuine stijl boven het achterste zijruitje.

Proefondervindelijk het schuifdak even aftapen met ducttape o.i.d.?

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 15 januari 2015 05:43 PM
  [ # 115 ]

Sorry jongens maar niet via het schuifdak , ik heb de hemel losgemaakt. , pijpjes gecontroleerd ,
doorgeblazen met compressor ondertussen buiten gezet in de regen en dat is ok ,
Achterbank is wel vrij vochtig , hoe krijg je die eruit trouwens ?

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 15 januari 2015 05:47 PM
  [ # 116 ]

Hoe verander je de naam van de topic ?

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10401
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 15 januari 2015 06:02 PM
  [ # 117 ]

Terug naar het eerste bericht. Daar kun je het aanpassen.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 15 januari 2015 06:10 PM
  [ # 118 ]
Fried schreef:

Achterbank is wel vrij vochtig , hoe krijg je die eruit trouwens ?

De zitting gewoon aan de voorzijde omhoog trekken.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 15 januari 2015 06:12 PM
  [ # 119 ]

Ok, zo simpel dus bedankt alweer !

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 15 januari 2015 06:20 PM
  [ # 120 ]

Met bijna gereanimeerd , bedoel ik dat hij al wel terug start ,
Ik wacht nog op op het Contactslot , want pinkers en ruitenwissers doen het nog niet
zelfs niet als ik het overbrug naar de juiste zekering , maar nog geen paniek komt wel goed

Profiel  
 
 
8 van de 9
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook