5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
CX bijna gereanimeerd!
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 07 januari 2015 04:40 PM
  [ # 61 ]
Fried schreef:
René Jongejan schreef:

Dat is de kleurcode van de lak.

Andere binnenscherm s.v.p.

Dat weten we dan ook weeral

Niks te vinden daar

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 07 januari 2015 04:42 PM
  [ # 62 ]

Die foto die ik plaatste is van de bestuurderskant (zie reserve wiel). Daar zou die moeten staan, tenzij ze er eens gelast hebben en het nr dus verdwenen is.

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 07 januari 2015 04:44 PM
  [ # 63 ]

Ja als nieuweling moet je nog leren
Wie handig is ......... blijft soms beter overal af . Wink

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 07 januari 2015 04:45 PM
  [ # 64 ]
Arjan Verkade schreef:

tenzij ze er eens gelast hebben en het nr dus verdwenen is.

Of binnenschermen meegeblazen bij een spuitbeurt.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 07 januari 2015 04:53 PM
  [ # 65 ]

Helaas niets te vinden , is er een verschil met een Cx uit België en Nl ,
Je weet maar nooit met die gekke Belgen Laughing

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 07 januari 2015 05:05 PM
  [ # 66 ]

Nope, werd bij de productie in Fr. gedaan.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 januari 2015 05:44 PM
  [ # 67 ]
Fried schreef:
F.SvM schreef:

In je zekeringen kast in de middelste rij vierde stekker van rechts komt vanaf je contactslot.
Neem die eens los en ga dan meten.
Met de sleutels op contact.

VgF

15 uur , Juist gemeten , en krijg daar geen stroom op ?
Wel op die andere dat ook naar het Contactslot gaat
Bruine stekker bedoel ik

Hoeveel draden heeft die stekker en in welke rij?( vanaf onder.)
En de hoeveelste van rechts

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 januari 2015 05:48 PM
  [ # 68 ]

Toevallig tweede rij van onder en tweede stekker van rechts?

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 januari 2015 05:58 PM
  [ # 69 ]

Als hier wel stroom op staat en die andere niet .
Dan zit het tussen die twee stekkers en dan is het contact slot het middel punt.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 januari 2015 06:00 PM
  [ # 70 ]
F.SvM schreef:

Toevallig tweede rij van onder en tweede stekker van rechts?
De stekker wie daar onder zit komt rechtstreeks van de accu,en zet alle vier draden van de stekker daarboven onder stroom.
En die gaat naar het contactslot
VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 07 januari 2015 06:09 PM
  [ # 71 ]

Ik was even aan het testen ,
Het is de bruine stekker die ook van het contact slot komt ,
Zojuist met het uitmeten toevallig maak ik ook contact met zekering F 2 en krijg
Contact met het dashbord , zie dat daar veel werkt zoals melding van de deuren die openstaan , acculampje brand ,
verwarming die zich regelt ,
Ik test verder met zekering F 3 en dan werken ook de schuiframen ,
Probleem is dus inderdaad dat er geen stroom toekomt naar die zekeringen en contactslot zal er wel iets mee te maken
hebben , kreeg hem zelfs gestart met een overbrugging te leggen via de bruine en witte stekker die naar het Contactslot gaan .
Hoe krijg je dat Contactslot eruit vijsje langs de zijkant eruit gehaald en dan ?

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 januari 2015 07:06 PM
  [ # 72 ]

Ik zou het eerst met een los contactslot proberen

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 januari 2015 07:13 PM
  [ # 73 ]
René Jongejan schreef:

Ik persoonlijk vind de schema’s in de Vraagbaak niet prettig lezen.
De schema’s in het werkplaatshandboek zijn weergegeven als contactplan en daardoor veel overzichtelijker.

Als Fried even laat weten welke type CX hij exact heeft, dus uitvoering, bouwjaar, motortype, als het kan orga-code en chassisnummer, dan wil ik de betreffende schema’s wel even scannen en als pdf naar ‘m mailen.

Op zich maakt het niet uit welk schema je pakt of het nu een TRS turbo of GTI is.
De Zekeringenkast blijft voor alle types het zelfde.
In de basis zijn ze allemaal gelijk aan elkaar.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Fried
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 04-01-2015

Gepost: 07 januari 2015 08:13 PM
  [ # 74 ]

En wie of waar heeft er een los Contactslot liggen ?

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 januari 2015 09:45 PM
  [ # 75 ]

Die zweven wel ergens op marktplaats.
Ebay stond er ook 1
Anders Evan even pb’en

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook