Ik ben Jan, 56 jaar woon op de mooooie Veluwe, en ik heb m’n oude C4 1.6 16V Ligne Business ingeruild voor de nieuwe C4 Cactus…. En ik moet zeggen ; Zeer tevreden. Foto volgt later nog als m’n nieuwe velgen eronder zitten…
Een trotse bezitter ....
Jan
Hallo Jan,
Gave automobiel hoor. Heb er in proef gereden. Voor mijn 192 net even te laag. Veel plezier ervan. En wat voor velgen ga je eronder zetten. Ben ook nog aan het zoeken voor velgen onder mijn bestelde C3 Collection 1.6 Blue Hdi.
Grtzz,
Rob
Hoi Rob,
Bedankt, geniet echt van m’n karretje, en heb een zwarte metallic lak, en nu komen er ook deze glanzend zwarte velgen onder
http://www.velgenshop.nl/rc-design/rc19-glanzend-zwart-16-inch-et-25-breedte-65-steek-4-108-564644/
Groet,
Jan
Hoi,
Het zal niet toevallig zijn dat ook ik dit prachtige velgen vindt. Loop er ook aan te denken om ze onder mijn, nog af te leveren, C3 ga doen. Zwarte glimmende velgen staat echt super, vooral in combinatie met je zwarte kleur. En wat een leuke prijs hebben de velgen zeg.
Mijn C3 komt in de kleur Karma(Parelmoer Paars).
Wil zeker wel de foto’s zien als ze eronder zitten.
Groetjes,
Rob
Hoi Rob,
Donderdag komen ze eronder, dus ik ga je daarna showen !!
groet,
Jan
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ziet er strak uit!
Mooi Jan,
Ziet er heel strak uit zo. Ben benieuwd of ze er ook zo bij mij uit komen te zien i.c.m. de kleur Karma.
kroontje,
Gefeliciteerd, ik heb vandaag ook mijn zwarte mogen ophalen in de busnisse uitvoering, habana club van binnen en squere gris velgen.
Totaal aantal Berichten: 133
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Profficiat met je wagen.
Persoonlijk ben ik niet zo voor zwart op zwart. Het vermindert het effect van de airbumps qua uiterlijk.
Maar ieder zijn smaak en welkom bij de cactus club
Foto ? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt .., en natuurlijk ; veel plezier ermee !!
Groet,
Jan
Welkom bij de club.
Inderdaad een zwarte met zwarte airbumps is wat somber.
En krasgevoelig, dat zag ik gisteren toen ik een Cactus sleutelcursus bij de dealer kreeg.
Leuk, je moest eens weten wat je allemaal makkelijk uit elkaar kan halen.
De zwarte Cactus was zeer besmettelijk je zag er alles op zelfs krasjes waren aanwezig.
Die van mij is gelukkig wit.
Maar goed niet alle Cactussen kunnen wit met bruine airbumps zijn.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Beste forumleden,
Kun je zondermeer velgen wisselen van de Cactus, krijgt men geen meldingen van te lage Bandendruk.
Of kun je wanneer de melding komt bij een wissel eenvoudig Resetten ?
Mijn CACTUS staat nog in de aflevering kan bijna niet wachten.
Shine PureTech 110 S&S Zwart Velours Habana Club.
Op de zwarte lak zie je idd heel snel iets…
Had ik met de c5 ook,last van.
Wat helpt is black hole van poorboys dat haalt de mooie glans van het zwart weer naar boven.
http://www.carclean.nl/product/Poorboys_World/Black_Hole_473ml_PB_BH_100900