van Gompel had dus ook niks geschikts liggen. Ben zelfs nog bij Citro-Classique geweest of die nog een magazijn weten ergens die misschien wat heeft.
Uiteindelijk op Marktplaats geslaagd en gisteren in Zuid-Limburg een mooi C4 Coupe Loeb interieur opgepikt en in de auto geklust. De oude en nieuwe achterbank is nog perfect, de voorstoelen zit wel wat werk aan, maar zijn in veel betere staat dan wat ik had. De deurkaarten moeten even opgepoetst worden en dan kunnen die erin. De voorstoelen en achterbank hebben we gisteren direct gewisseld.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Nou moet je nog een jaar door met dat ding natuurlijk
Inderdaad, even duimen dat er verder geen bijzonderheden zijn voor de APK
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
FastFred schreef:Inderdaad, even duimen dat er verder geen bijzonderheden zijn voor de APK
Hahahahahahaha
5 dagen na het nieuwe interieur ging de handrem stuk.
En toen kwam dinsdag de APK keuring + onderhoudsbeurtje
uitlaat klemmetje vervangen
ruitenwisserbladen versleten
kentekenverlichting lampje stuk
stabistokje links
beschadiging band la > propje
aandrijfashoes rv binnen stuk
en de defecte handrem kwam door een compleet verrotte remklauw rechtsachter
Goed, op die remklauw na viel het eigenlijk allemaal wel mee. Maar al met al toch weer een aardige factuur, het rotte is dat ik veel van deze dingen niet zelf kan, heb er het gereedschap, een plek en de tijd niet voor.
Waarschijnlijk vandaag de auto weer ophalen en dan even langs een bandenboer voor 2 nieuwe voorbanden, die waren zelfs bij een Euromaster 50 euro per stuk goedkoper.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
C4’tje doet het goed nu. Nieuwe bandjes eronder rondom, daarna nog een spoorstang links. Versnellingsbak loeit nog altijd lekker.
En met al die regen de laatste tijd en 19 jaar oude rubbers had ik dus een cm of 2 water in de reservewielkuip staan. En daar lag de trekhaak module in te zwemmen met allerlei elektrische storingen tot gevolg, ook CAN bus storingen op mijn scanner etc. Ik had al nachtmerries over facturen van COM2000 of BSI vervangen, maar dat bleek gelukkig mee te vallen. Gisteravond dus het euvel ontdekt bij toeval, wat er nog over was van de trekhaak module losgekoppeld, storingen gewist, proefritje gemaakt, opgelost! Alleen nog ff zien waar het water vandaan komt en een nieuwe trekhaak module bestellen.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
En na een proefrit vanochtend, ff nadenken, en akkoord op offerte vanmiddag ben ik binnenkort Citroën-loos, na 12 jaar, waarvan 9 jaar en bijna 150.000 km met deze C4.
Er komt een Ford Focus ST-line uit 2019 voor in de plaats
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon