Ik heb een vraagje,
Gisteren had ik een klein probleem, mijn contactslot was stuk ik kreeg mijn sleutel er niet meer uit.
Nu heb ik dit eruit gehaald, maar nu wilde ik dit vervangen door 2 schakelaars en een drukknop.
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het maar niet aan bollen.
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
Ik het drie stekkers van iedere keer 2 draden.
Zwart, grijs en bruin?
Weet iemand hoe ik wat met wat moet verbinden, om mijn auto te kunnen starten zonder het contactslot te gebruiken??
Alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groeten
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Heeft zo’n Xsara geen transponder in de sleutel, maw sleutelherkenning?
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Dat heeft een Xsara inderdaad. Je zal dus de sleutel in de zwarte ring die aan het uiteinde van het contactslot zat moeten hangen. En natuurlijk een schema opduikelen en een paar schakelaars maken. Je kan trouwens ook het contactslot uit elkaar schroeven zodat je de schakelaar los hebt van het slotgedeelte, dan hoef je geen schakelaars te maken.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Of je haalt effe een contactslot op de sloop…..........
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat met de sleutel heb ik al geprobeerd maar nee, starten doet hij niet.
En ik wilde dit graag zo maken.
heeft iemand toevallig zo een elektrisch schema ?
Probeer de Haynes manuals eens