Als je straks ZZP-er bent, koop je toch gewoon een 7-serie uit ‘99 op de zaak?
Of een jongere C8
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Hij moet natuurlijk wel minstens 15 jaar oud zijn om fiscaal aantrekkelijk te rijden.
Toch een interessante wereld, zzp-er zijn.
Ik heb me er nooit in verdiept, maar ik ben dan ook niet zo belastingontduikend-ingesteld..
stom van me.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Heeft niks met belasting ontduiken te maken. Zie het gewoon als rijdend cultureel erfgoed koesteren ( ) dankzij de regels die de belastingdienst hier zelf voor hanteert; voor auto’s ouder dan 15 jaar geldt een bijtelling van 35% over de werkelijke waarde van de auto. (dagwaarde of waarde in het economisch verkeer).
Maar we raken hier off-topic.
Offtopic..offtopic.. zo lang ik hier geen auto gespot is, zie ik dit als een vrijbrief om helemaal los te gaan!
Zo… koekje bij de koffie?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Is die Baccara op Catawiki niks voor jou, Ivo?
Die aubergine SuperCinq?
Lang niet gek, maar ben toch meer liefhebber van het oervijfje.
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik kan het ook eigenlijk niet meer voor me houden nu: http://link.marktplaats.nl/m938912388
Een trapauto!!!
Motor defect? Tis een XU, hoe kan dat nu?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zou daar een ES9 V6 in passen? Dat zou wel gaaf zijn met die steelies eronder
Pakt een biertje en een zak chips….
Ruimte zat achterin om er een V6 of V8 middenmotor Berlingo van te maken