Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nielsje schreef:Overigens moet ik bij m´n CX altijd aan het gedeelte werken waar het blok zit, niet het midden van de auto
[/img]
Vooral als je aan de gang moet met leidingen is het even wat minder handig. Uitlaat wellicht ook.
Maar gezien je daar niet zo veel mee bezig ben als met de ophanging / remmen of de motor valt de beperking in de praktijk misschien wel mee.
Uiteraard moet ik dan ook even foto’s posten van mijn beunplek. In Den Haag, Binckhorst ergens huur ik een plek in deze anti-kraak-loods, die door twee opstartende bedrijfjes word gehuurd. Warm, ruim, genoeg beunplek en nog meer beunhazen.
Ik ben een fantastische fotograaf, dus heb ik vanavond effe een paar kiekjes geschoten. De indruk is correct: veel ruimte, veel zooi
Helaas zijn dit soort plekken maar tijdelijk: Binckhorst wordt aardig aangepakt en opgeknapt, dus is het wachten tot een projectontwikkelaar het pand wel wil hebben en wij mogen verkassen. Toen ik met m’n vriendin ging kijken om een huissie te kopen, toch maar gekeken naar de mogelijkheden mét garage, en zowaar wat gevonden! Zodra dat huis écht van mij is, zal ik ook van de aanstaande mancave een fotootje plaatsen
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Niet te grote klussen doe ik hier op de oprit (de garage ligt te vol, daar kan geen auto meer naar binnen)
Voor wat grotere klussen, die binnen een zaterdag kunnen, kan ik altijd bij een bevriend garagist terecht. Best handig met bruggen en allerhande apparatuur en gereedschap. (en natuurlijk de koffiemachine niet te vergeten).
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Nielsje z’n schaarbrug!
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Inderdaad
Alhoewel, deze kan wel hoger dan hetgeen ik op het oog heb.
Bossie, kan je d’r eens een CX op zetten?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Nielsje, als ik jou was ging ik voor deze:
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 6487
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Breeze schreef:Huidige Mancave.
Heel fijn die Vespa!
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Ja mooi hè, zo’n Vespa 150 Sprint uit 1964. Nog geheel in originele staat.
Toen mijn dochter nog een meisje was.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Totaal aantal Berichten: 43286
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Bossie schreef:Niet te grote klussen doe ik hier op de oprit (de garage ligt te vol, daar kan geen auto meer naar binnen)
Wat een toffe milieuramp
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat was overigens een 106 GTI, geëxporteerd naar (waarschijnlijk) China
De dag dat ik de sleutel kreeg
Nu ziet het dr ongeveer zo uit, stapels onverkochte onderdelen tegen alle muren, en (niet op de foto) een AX in het midden die ik al een paar maanden langzaam aan t fixen ben.
Zoals het dr naar uitziet ga ik ‘m als het jaarcontract afloopt weer opzeggen, want heb eigenlijk die 200 euro per maand nodig voor andere dingen.
Als ik klaar ben met m’n studie ga ik op zoek naar een huis met schuur/garage.
‘96 AX 1.5D—> Alles GTI-spec + turbo project
‘95 AX 1.1i—> 1.6 16V swap
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
AlexanderB schreef:Als ik klaar ben met m’n studie ga ik op zoek naar een huis met schuur/garage.
Ik zou eerst een betaalde baan zoeken!
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Hé Alexander, jij ook hier
Mooie beunschuren mensen, helaas heb ik niet zo’n prachtplek om te prutsen. Bij mijn aanstaande huis (eind volgende maand komt de sleutel) is zelfs amper parkeerplek…
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
René Jongejan schreef:AlexanderB schreef:Als ik klaar ben met m’n studie ga ik op zoek naar een huis met schuur/garage.
Ik zou eerst een betaalde baan zoeken!
HMm, ik krijg zat betaald bij m’n baan, alleen als ik voor m’n studie een full-time stage moet doen voor een schijntje (€300 per maand, wut?!) en daardoor niet kan werken, dan kom ik toch echt geld tekort..
FastFred schreef:Hé Alexander, jij ook hier
Hah, yep! Hoopte hier mensen te vinden die m’n AX-projecten zouden willen zien. (en tegelijkertijd eventueel wat van m’n giga-berg Citroën onderdelen te verkopen.)
‘96 AX 1.5D—> Alles GTI-spec + turbo project
‘95 AX 1.1i—> 1.6 16V swap
waterman schreef:Wat een toffe milieuramp
Gewoon een kwestie van de tegeltjes omdraaien een maand voor de verhuizing, toch?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!