2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Koelvloeistof in ventilatie
Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3180
Geregistreerd: 10-10-2007

Gepost: 16 januari 2016 11:39 AM
  [ # 16 ]

Pff, wat een klus. Succes!
Is de kachelradiateur dat ding die je ziet zitten bij het interieurfilter?

Zo dichtbij, maar zo ver weg… Neutral

 

Profiel  
 
Kevinicus
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 13-05-2012

Gepost: 16 januari 2016 01:09 PM
  [ # 17 ]

Idd een hele klus, dank.
De kachelradiateur zit in het midden achter het dashboard, dus gelijk achter de kachelunit tegen het schutbord aan.

Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986

Profiel  
 
Kevinicus
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 13-05-2012

Gepost: 17 januari 2016 02:27 PM
  [ # 18 ]

Kachelradiateur is er vandaag uitgekomen.
Dank voor alle hulp! Hier mag een slotje op.

Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986

Profiel  
 
Kevinicus
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 13-05-2012

Gepost: 24 januari 2016 06:34 PM
  [ # 19 ]

Ik heb toch nog een vraag:
Alle kabels zijn aangesloten en koelvloeistof is bijgevuld. Geen lekkages meer.
Echter wil aanjager niet meer aan. In geen enkele stand komt er lucht door de kanalen.
Kabels zijn aangesloten zoals voorheen, echter zit er op de rode kabel die naar de aanjager loopt geen stroom.

Wat nu?

Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986

Profiel  
 
Kevinicus
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 13-05-2012

Gepost: 27 januari 2016 09:28 PM
  [ # 20 ]

Nog alles een keer goed nagekeken en doet het nog niet. Nu wil ik de aanjagerregelaar ontzien en de aanjagermotor rechtstreeks stroom geven. welke aansluiting op de stekker moet ik 12v geven? Stekker op de aanjagermotor bestaat uit 4 kleuren: een dikke rode, een dikke zwarte, een dunne gele en een dunne oranje.
Alvast bedankt weer voor de hulp.

Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986

Profiel  
 
Greavous
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29
Geregistreerd: 02-01-2015

- C5 PH1 2.0i 16v Break Ligne Prestige
Gepost: 28 januari 2016 05:06 PM
  [ # 21 ]

Ik zit eens te kijken naar de draaddiagrammen uit de Haynes, heeft de auto airco? (ik vermoed van wel)

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 28 januari 2016 05:09 PM
  [ # 22 ]

Als de xsara een extra zekeringkast onder de motorkap heeft, naast de accu, is het verstandig eens te kijken of a) de zekeringen heel zijn en b) of de voet waar de zekering in steekt niet is aangetast of gesmolten.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook