Mijn app geeft al een tijdje aan dat er een nieuwe versie is voor het besturingssysteem. 21.08.90.52_NAC-r0.
Heb drie keer geprobeerd om deze te installeren maar krijg meteen de melding dat de hardware niet correspondeerd en dan stopt het installeren meteen. Vandaag eens verder gezocht en nu zie ik op de site https://sites.google.com/view/nac-rcc/system/nac/wave-2 dat deze doorgestreept is. Weet iemand hier meer van?
Op het Franse Planète wordt hier ook over gesproken.
Daar is in een posting van hintzy van donderdag te lezen dat het certificaat van deze versie verlopen is, en dat dit de oorzaak zou zijn.
Zie ook mijn reacties daar op.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
@JW. Bedankt voor je antwoord. Ik kreeg deze systeemupdate melding tegelijk met de vorige kaart update. Die heb ik er toen wel opgezet maar de syteemupdate niet. Ik zag nu dus dat hij al in 22 is uitgebracht. Ik let daar normaliter niet op en tot nu zijn alle updates op mijn huidige c3 aircross gewoon gelukt. Ik wacht dus maar af of er een nieuwe update komt.
Totaal aantal Berichten: 1798
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
JW schreef:NAC Wave 2 is het iets oudere systeem, gebruikt in auto’s in de tweede helft van het vorige decennium.
Nac wave 2 is ook in recent geproduceerde auto’s te vinden zoals bv c3(ac) …. ( uitgaande model )
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Dan heeft men niet de moeite genomen daar alsnog een Wave 3 c.q. Wave 4 van te maken.
Opmaken van oude voorraad, wellicht?
Groet,
JW
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Ik denk kostenbesparend??
Een C3(ac) is per slot ook een redelijk budget autootje …
Ongetwijfeld: maximaal kosten besparen
Inhoudelijk is het dan de vraag: hoe?
Is de Wave 2 goedkoper dan de 3 of 4? Of is het inderdaad gewoon ouwe voorraad opmaken?
Vraagje: jullie hebben nu een recent exemplaar met Wave 2, welke firmware zit daar in?
Groet,
JW
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Ja wij hebben een demo/voorraad model gekocht gezien de komst van de recente C3 … productiedatum van de auto zelf is halverwege ‘23
Ik moest daarom even wennen aan wave2/4 want onze vorige “ oude “ cactus had wave 4 , deze inderdaad wave 2 , dat zat nog niet helemaal in m’n eigen systeem
Firmware 21.08.90.52_NAC-r0
Kaarten 28.0.0-r0
Op de vraag is zo’n systeem goedkoper, denk het wel …
Dingen zoals bv de sos & assistentie knop ontbreken, en alles wat er niet op zit scheelt weer een paar eurocenten.
Geen idee verder , maakt mij verder ook niet uit , vond het echter wel “ vreemd “
Die is dus iets simpeler.
Maar er zit toch wel een SIM kaart in, die toegang geeft tot TTTraffic als je je daarop abonneert?
En die, in het onverhoopte geval van een ongeluk, je locatie gegevens doorgeeft?
Of moet dat via USB tethering?
Groet,
JW
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Het is wel een connected navi met realtime traffic , 3 jaar inbegrepen daarna als abonnement….
Idd via de telefoon gezien de simpele opzet van dit systeem.
Werkt prima, moest enkel even wennen en had dit niet in een recente auto verwacht!