Totaal aantal Berichten: 200
Geregistreerd: 05-09-2009
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
de nokkenas is niet te demonteren. Het vormt een geheel.
teveel citroenen
Omdat je mij nieuwsgierig maakte heb ik ff gekeken in de werkplaats handboeken die ik nog had over de Ami Super.
Daarin wordt echter niet gerept over wat jij wil doen.
Het beperkt zich tot het tooltje om nieuwe keerringen te plaatsen.
Rijst bij mij de vraag waarom je die as eruit wil halen, heb je kale nokkenas die erin moet dan ?
Ik zie net de vorige post terwijl ik de mijne nu type, en….dat dacht ik dus ook.
wie ‘t kleine niet leert, doet ‘t grote verkeerd
Histoire: 2CV4, 2CV6, AK400, Ami Super Berline, Ami Super Break, Ami 8 Service Tol., Ami 8 Break, Acadyane, en diverse niet-citro’s.
Totaal aantal Berichten: 200
Geregistreerd: 05-09-2009
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
Ik ben bezig een opengewerkt blok te fabriceren. En alles moet dan wel kunnen draaien. Als er iets verstopt zit in een behuizing wil ik dat openwerken ! Maar als dit hier niet gaat, dan laat ik het zo als het is.
OK, vandaar, nou, succes.
Fotootjes als je klaar bent ?
wie ‘t kleine niet leert, doet ‘t grote verkeerd
Histoire: 2CV4, 2CV6, AK400, Ami Super Berline, Ami Super Break, Ami 8 Service Tol., Ami 8 Break, Acadyane, en diverse niet-citro’s.
OK, vandaar, nou, succes.
Fotootjes als je klaar bent ?
Oeps ! één te veel, mag weg
wie ‘t kleine niet leert, doet ‘t grote verkeerd
Histoire: 2CV4, 2CV6, AK400, Ami Super Berline, Ami Super Break, Ami 8 Service Tol., Ami 8 Break, Acadyane, en diverse niet-citro’s.
Ik weet dat de andere kant wel losgenomen kan worden van het lager. Deze zit koudgekrompen vast.
Het werkplaatshandboek geeft aan dat ze niet losgenomen kunnen worden.
Hoe deze kant precies in het lager vast zit is mij niet duidelijk. Echter voor het openwerken zou ik er niet te veel aandacht aan besteden.
Aan de andere kant, het is wel een leuk stukje techniek om juist wel te laten zien.
Ik zou het wel graag willen zien!
succes met flexen en rood schilderen
Beter één eend op straat dan tien in het water….