Ik heb weer last van vocht in men rechterlamp unit (passagierskant) ik had het vorig jaar ook al en stond toen +- 2 cm water in, had de lamp unit eraf gehaald en getest of die nergens een lek had, toen heb ik die rubber eraf gehaald en laagje fix all ingedaan en de rubber terug op de lamp unit gezet, daarna heb ik op de rubber nog volledig rond een laagje kit opgezet, en de binnenkant goed laten uitdrogen. heeft een maand goed gegaan (de lamp unit bleef vanbinnen droog) maar nu zie ik weer druppels zitten aan de binnenkant. wat kan ik nog doen om dit tegen te gaan en dat weg blijft? gaatje boren?
Is je kofferbakrubber nog goed? Kijk die maar eens na
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Ik heb wel gemerkt dat achter de lamp unit in die opening in de Carrosserie waar de kabel doorkomt geen foam/schuimrubber aanwezig is, kan dit de oorzaak zijn? indien ja, wat kan ik er het beste inzetten om de opening te dichten en waar te halen?
wijmaplast voor de electricien of 3m kneedkit bij de automaterialenhandel
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik ben juist nog is gaan kijken, blijkbaar zit er wel foam/schuimrubber aan die opening (zat dus verkeerd) die zit wel wat los ertegen. kofferbakrubber is nog goed. had juist gekeken en nu staat er weer een laag water in de lamp unit van +- 1cm, dat kan toch niet meer aub iemand een oplossing die voorgoed werkt, men lampje van rem/licht word telkens aangetast door dat laagje water
Totaal aantal Berichten: 399
Geregistreerd: 08-08-2010
- Berlingo Multispace. 1.6-16V
Mijn oplossing voor dit soort problemen is:
zo goed mogelijk dicht maken/kitten en
dan op het laagste punt een gaatje erin boren!
wisizu schreef:Mijn oplossing voor dit soort problemen is:
zo goed mogelijk dicht maken/kitten en
dan op het laagste punt een gaatje erin boren!
Kan jij mij zeggen waar laagste punt is en welk boor (mm) ik moet gedruiken? die is zo goed mogelijk dicht, het glas is zelfs getest geweest of die lekt en nergens kwam er water uit.
Totaal aantal Berichten: 399
Geregistreerd: 08-08-2010
- Berlingo Multispace. 1.6-16V
Het laagst punt kun jijzelf zien/bepalen, in gemonteerde staat!
Boortje 4 a 5 mm.
Behalve lekkage kan de koplampunit ook door “ademen” (door warm worden en afkoelen )
condensvocht naar binnen zuigen.