Totaal aantal Berichten: 85
- XM 2.0 LPG
- ID/DS DSuper
Ik doe ook graag mee
Leuk, mag ik ook een andere auto Audi 80 meenemen op de aanhanger om aan te werken?
Natuurlijk! Het merk doet er niet toe. Wel even inschrijven, want het is deze keer niet gratis!
ik wil graag komen samen met mijn zoon , dus als er plaats is : twee nieuwe gegadigden !
Dat is de goede spirit: twee gegadigden.
Wim,
Disciplus Simplex
Je bedoelt toch zeker: plus twee gegadigden?
Ik vind het ook leuk om mee te doen. Als dat handig is, kan ik mijn foam spuit en DAB meenemen.
CX Prestige Turbo II 1987
Wat leuk! We doen jullie morgen allemaal een berichtje toekomen en noteren jullie zeker op de lijst!
De foam spuit is in principe al geregeld.. Een eigen DAP is uiteraard altijd welkom en handig! Al is het maar om zelf ook iets meer van de uitleg in de praktijk te brengen…!
Als ik mijn huiswerk goed heb gedaan:
1. furriegurrie
2. jaco
3. rougefurio
4. takkie swee
5. leonbr
6. ariecitroen
7. ariecitroen
8. Mallens
Leuk mensen! Ik weet zeker dat het een erg leuke, gezellige en leerzame dag gaat worden!
Leuk, dit aantal aanmeldingen. Het gaat een leuke en gezellige bijeenkomst worden.
Wim,
Disciplus Simplex
Als het goed is heeft iedereen een berichtje van ons ontvangen!
Er zijn nog altijd plaatsen open mensen.. Twijfel niet te lang en schrijf je gewoon in! Die prachtige Citroen of DS voor de deur geniet het om weer te schitteren als de eerste dag dat ze uit de showroom kwam!
Heb je bericht ontvangen. Over. The eagle has landed on the hood.
He bah.. Zul je zien dat die krassen maakt met z’n nagels en zon mooie kledder op je kap achterlaat…
Totaal aantal Berichten: 2123
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Nog een geluk dat het geen schijtlijster is….
graag meld ik me hier voor aan.
Wieger Mulder
hengelo