Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 08-06-2014
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 XTR 1.4 16V
Een vraagje over interslides er zijn twee met lange pennen en twee met korte pennen Ik heb ze gemonteerd lang kort kort lang is dit van belang of moet ik een andere volgorde aanhouden?
Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Heb alle info die ik bezit nagekeken, maar moet het antwoord schuldig blijven.
Plaats eens wat foto’s.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Hier http://www.c3pluriel-fans.fr/drupal7/?q=node/11 veel plaatjes van de interslides.
Ik zie daar niet echt lengteverschil in de pennen.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 08-06-2014
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 XTR 1.4 16V
Bedankt Rene het is toch goed te zien op de plaatjes dat de laatste interslide een langere pen heeft die in de eind stuk past en de andere twee korte ik bedoel de pennen voor de ontgrendeling van de van de haken nogmaals bedankt voor het zoeken.
Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Snap nu pas jouw vraag, dacht dat je de pennen bedoelde, waarop de stalen profieltjes in het vouwdak geschoven moeten worden.
Maar nu toch alles duidelijk?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 08-06-2014
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 XTR 1.4 16V
Ja alles duidelijk Ik was gewoon aan het twijfelen.
Alles werkt nu prima behalve Ik vermoed dat omdat alles strakker zit met de nieuwe interslides het dak komt halve wegen het dak dus een centimeter of 20 op de bogen en dan stopt de motor geen gekraak of zo kan het zijn dat de motor te zwak is geworden of zit Ik de verkeerde kant te denken ?
Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Je bent de volgende met dat probleem, zie http://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/1968428/
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Yep. De sliders moeten in een bepaalde volgorde zoals je kan lezen in onze andere topic.
Hou die topic dus in het oog want ik zal daar hopelijk spoedig de oplossing kunnen plaatsen.