Aan het rondkijken om de cactus te verlagen.
Ik kom autostyle, musketier en eibach tegen.
Ik begrijp dat Eibach gewoon kwaliteit is, maar hoe zit dat met Musketier?
Autostyle lijkt me gezien de prijs geen highend te zijn.
Dus Musketier verlagingsveren?
Mocht het een officiele set van Eibach zijn, dan is mijn advies hier altijd voor te gaan.
Ik heb de Musketier set, omdat Eibach er heel lang over deed om er eentje te ontwikkelen.
Als ik nu weer kon kiezen: 100% Eibach!
- Life goes too fast to drive slow -
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013
- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Ik weet niet wat het prijsverschil tussen Musketier en Eibach is, maar persoonlijk heb ik een voorkeur voor Eibach omdat dit een gevestigde naam is qua veren. Let wel even op dat als je te veel verlaagd (meer dan 40mm) je kortere dempers nodig hebt. Je veren komen anders los te hangen bij volledig uitveren.
BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99
Voor een cactus c3 c2 c1 enz enz zijn de musketier veren goed genoeg.
Voor een sportieve wagen zou ik altijd voor eibach gaan. Rijd zelf onder mijn cirquit wagen met de Pro kit. Minder verlaging dan se sport kit maar wel betere handeling.
Heb jaren terug C4 VTS met een KW inox schroefkit een C4 op -11cm gereden zonder enig comfort verlies.
Maar daar is de prijs helaas ook na
Mvg Lodie
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Dank jullie allen!