inmiddels in bestelling:
lak: shark grey
dak/spiegels/lampomlijstingen: rood
interieur: het rode lijstje om het dashboard (was een eis van m’n ega)
helaas is de armsteun alleen standaard bij Colorado…
ik had eerst de demokleuren in gedachten, toen rood/zwart en later dus bovenstaande definitieve keuze.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Edit mod: citaat van het direct voorgaande bericht verwijderd
Ziet er ook mooi uit, als je ega ook inspraak heeft, scheelt dat wel wat . Die rode omlijsting, samen met rode dak en shark grey komen natuurlijk fantastisch mooi uit.
Als single man ben ik zeer vrij in mijn keuze, maar meer geneigd naar blauw/grijs/zwart maar weet nog niet hoe. Zwart is ook zo teer om vuil te worden, en ie ziet er zeer klassiek uit in zwart. Ga pas in januari bestellen, als ik automaat eens kan testen, maar keuze ligt zo goed als vast—C3 time.
Kan je die armsteun niet apart bestellen? Dacht die ook in de lijst gezien te hebben.
armsteun is idd apart te bestellen, kwestie van budget
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Matey ik heb ergens een filmpje van een c3 op internet gezien met daarin een blauwe c3 met colorado interieur, dus even zoeken.
Wat betreft de armsteun die kost 242 euro volgens de dealer,ik heb hem al in mijn handen gehad en hij ziet er heel deftig uit, met mooi gestikt (kunst)leer,en van binnen behoorlijk wat ruimte met een apart muntenbakje en balpoint houder.
Edit mod: citaat van het direct voorgaande bericht verwijderd
Okay thanks, ik zoek het even op.
Ja die armsteun is idd onrealistisch prijzig als je hem apart gaat bestellen, dus snap je redenering wel.
Maar wel een verplichting voor comfortabel rijden.
Net bericht ontvangen, volgende week dinsdag mag ik hem komen ophalen!
Ben benieuwd om eindelijk over de weg te kunnen zweven!
Ik kom nog even terug op de prijs van de armsteun,de dealer vertelde mij dat deze 242 euro kost,maar nu zie ik op de accessoires lijst (http://www.citroen.nl)dat deze 150,25 euro kost, dus dat is goed nieuws.
Ook staan er diverse andere accessoires op, zoals div. soorten matten,dakdragers en koffers enzovoort.
da’s de prijs inclusief BTW, exclusief montage verwacht ik..
maar bedankt voor de tip, er staan nog veel meer leuke accessoires op !
Hallo
Nieuw hier! Nadat onze C1 een maand geleden van de oprit gestolen werd, hebben we, na het plichtmatig 30 dagen wachten voordat de verzekering uitkeert, nu de nieuwe C3 in bestelling. Gris Shark met zwart dak met Pack Smile (en dus 17” zwarte velgen). Hopelijk eind komende week geleverd, wachten op kenteken nu. De auto staat al bij de dealer. Zin in!
Hallo, ook nieuw op het Citroën forum.
Heb vorige week de C3 Shine 110 EAT6 besteld. Wit met zwart dak en airbumps.
Alleen jammer van de lange levertijd.
Verder goede informatie van de dealer Broere in Krimpen a/d IJssel.
Proef gereden met 82 Shine en een DS3 110 EAT6,.
Goeie indruk gekregen hoe dit aan gaat voelen in de C3.
Weet iemand of in de nieuwe C3 met Shine-uitvoering Dual Zone AC zit of ‘gewone’ automatische airco?
Er zit een gewone automatische airco in dus geen gescheiden regeling.
Mar V schreef:Ik kom nog even terug op de prijs van de armsteun,de dealer vertelde mij dat deze 242 euro kost,maar nu zie ik op de accessoires lijst (http://www.citroen.nl)dat deze 150,25 euro kost, dus dat is goed nieuws.
Ook staan er diverse andere accessoires op, zoals div. soorten matten,dakdragers en koffers enzovoort.
Ik ga het morgen zien maar volgens mij is het die 242 euro. Jammer wel dat ze hem niet gewoon in de stof van de bekelding trekken. Ik ben benieuwd naar het stuur ook want de feel heeft geen leren stuur, hopelijk valt het mee.
Kom er ook steeds meer achter dat zon glazen dak wel ideaal is als je 1,90m bent, zie vooraan die stoplichten nooit dus kan het nu mooi via het dak zien.
Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
ja daarom is de zenith ruit zo fijn… Bij de nieuwe c3 kijk je nog tegen een dakrand aan.