






Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Vandaag ontving ik een brief van de dealer dat mijn bussie terug wordt verwacht vanwege een benodigde update van het motormanagement systeem. Het zou gaan om een actie met kenmerk NSL.
Is er iemand bekend hiermee en wat er gedaan moet worden?







Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Raaaarrrrr.
Op de site van de RDW is niets te vinden en ook de dealer heeft geen melding hierover in zijn systeem staan, terwijl de brief wel bij hun vandaan komt.
Enniewee, de auto gaat begin september voor de 25k beurt langs en merk wel of ze er iets mee/aan kunnen doen.







Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gisteren heb ik wederom fanmail van de dealer ontvangen, tweemaal zelfs.
Een brief met wederom een terugroepactie voor NLS en nu een tweede voor NPQ.
Na een telefoontje naar de dealer staan ze nu wel in de computer. Op 28 december gaat de auto naar de garage voor de NLS (software update onterechte ureum melding) en NPQ (vervanging draadboom AdBlue systeem).
Men verwacht daar ongeveer 2 a 3 uur mee zoet te zijn.