Heb ik mijn schatje net voorzien van een nieuwe peilstok en waren er plannen gemaakt om de koppeling te laten vervangen, begeeft de koppakking het.
Opeens flink koelvloeistof verlies zonder plasjes onder de wagen. Wel de geur van KV onder de kap. Niet binnen en vloerbedekking niet nat in de richting van de kachelradiateur. Nergens mayonaise.
Gisteren iemand geraadpleegd met verstand van zaken en er achter gekomen dat, bij warmgedraaide motor, er een hele hoop vocht en witte rook uit de uitlaat komt bij het gasgeven.
Conlusie: koppakking defect. Is dit de juiste conclusie of zijn er andere mogelijkheden bij deze symptomen?
Heb zelf te weinig verstand van sleutelen en ook geen garage/sleutelplek.
Einde Deauville? Gaarne jullie mening.
Dank,
Gert
Hoe is de rest van de auto, en hoeveel APK zit er nog op. Met recente APK en geen roest op de leidingen en een nette carroserie zeg ik. Koppeling en Koppaking vervangen/ laten vervangen. Niet bij een dealer maar bij een goede goedkope garage.
Totaal aantal Berichten: 848
Geregistreerd: 11-11-2006
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- CX 2400 super familiale (verkocht: is fusiepproject)
- BX 16 TGI Progress (exit: krijgt donorschap)
- C4 (2004-heden) 1.2 Pure Tech
- BX 1.9 TRS Break (in ruste bij de snoekfabriek)
- AX 1.1I Mistral
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de koppakking. Fixen met een ervaringsdeskundige of via een betaalbare garage, mits wat Vinnie zegt.
Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’